Druga rocznica działalności NewsPoint i 13 tysięcy źródeł

27 maja 2009, Paulina Pocheć

Po ponad 2 latach od rozpoczęcia działalności, NewsPoint monitoruje łącznie ponad 2300 serwisów – oznacza to około 90-procentowy wzrost liczby serwisów w porównaniu do ubiegłego roku (z 1218 serwisów w maju 2008 r.). Jest to największy obszar monitorowania Internetu w Polsce.

Obecnie NewsPoint monitoruje łącznie 13 tysięcy polskich źródeł (monitorowanych przez system stron i podstron internetowych serwisów). Jednocześnie NewsPoint pozwala na monitorowanie 72 tysięcy źródeł zagranicznych, w 10 językach (polski, angielski, rosyjski, norweski, szwedzki, fiński, niemiecki, niderlandzki, francuski i litewski).

W kwietniu br. NewsPoint wprowadził do swojej oferty monitoring treści UGC – blogów i forów internetowych. Liczba źródeł w NewsPoint UGC wynosi obecnie ponad 46 tysięcy forów i ponad 38 tysięcy blogów (platformy blox, blog, bloog, blog.onet.pl). Technologia zbierania informacji umożliwia monitorowanie jedynie źródeł aktywnych (regularnie aktualizowanych blogów i forów), wnoszących realną wartość informacyjną dla klienta.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...