NewsPoint Social Media monitoruje na Litwie

31 maja 2010, Paulina Pocheć

NetSprint rozpoczął sprzedaż usług monitorowania internetu NewsPoint Social Media na rynku litewskim. Partnerem NetSprint jest firma Interactive Marketing Partner, specjalizująca się w komunikacji marketingowej w internecie.

NewsPoint Social Media to rozwiązanie, które służy do monitorowania treści tworzonych przez internautów – blogów, forów oraz serwisów społecznościowych. NewsPoint Social Media monitoruje już największą platformę blogową na Litwie (43 tysiące blogów) oraz kilkaset blogów na innych platformach (m.in. racas.lt, dansu.lt, marketer.lt and uagadugu.lt). Ponadto system przeszukuje litewskie fora (np. supermama.lt, forum.lrytas.lt, diskusjos.lt, uzdarbis.lt) oraz komentarze na portalach informacyjnych (delfi.lt, lrytas.lt, alfa.lt, 15min.lt.). Lista monitorowanych mediów będzie stopniowo wzbogacana o kolejne tytuły.

Firmy NetSprint i Interactive Marketing Partner współpracują już w zakresie sprzedaży usługi monitorowania portali pod nazwą NewsPoint. Wśród klientów litewskiego partnera NewsPoint już teraz znajdują się najważniejsze firmy na rynku. Z usługi NewsPoint korzystają już m.in. najwięksi operatorzy telefonii komórkowej, banki, agencje PR i marketingowe, firmy z branży handlu detalicznego oraz instytucja rządowa. NewsPoint monitoruje obecnie ponad 300 popularnych portali litewskich.

NewsPoint jest obecnie najbardziej zaawansowanym technologicznie systemem monitoringu internetu na rynku litewskim. Ze względu na atrakcyjną relację ceny do jakości usługi spodziewamy się zdobyć dominującą pozycję na litewskim rynku monitoringu mediów online” – powiedziała Dalia Tautaviciute, Product Manager NewsPoint w firmie Interactive Marketing Partner.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...