ABC reklamy dla prawników – szkolenie ePR
2 sierpnia 2008, Paulina Pocheć
Kolejne sierpniowe szkolenie ePR, „ABC reklamy dla prawników”, przeznaczone jest dla specjalistów PR, marketingu i reklamy w kancelariach i biurach prawnych. Jego celem jest poinformowanie o nowych możliwościach reklamy w prasie, Internecie i na innych nośnikach. Szkolenie odbędzie się w dniu 27 sierpnia 2008 r. w Warszawie.
Plan szkolenia obejmuje takie zagadnienia, jak:
- Nowe możliwości reklamy kancelarii prawnych.
- Reklama prasowa – rodzaje, sposoby, przykłady (m.in. formaty reklamy prasowej, współpraca z biurem reklamy).
- Reklama usług prawniczych na rynku lokalnym a zadowolony klient (m.in. wizytówka, ulotka, książka telefoniczna, bilboard, szyld reklamowy, media elektroniczne).
- PR w promocji kancelarii prawniczej (m.in. eventy, rankingi, logo).
- Wizytówka czy profesjonalna strona www? (konstrukcja strony www, szata graficzna).
- Reklama w Internecie (banery, reklama w wyszukiwarkach, sponsoring).
- Działania internet PR.
- Tematy nadesłane wcześniej przez uczestników szkolenia.
Szkolenie poprowadzi Witold Sokołowski, redaktor ePR.pl.
Więcej informacji o szkoleniu na stronie internetowej ePR.