Never Ending Friending – seminarium Rewolucja w Komunikacji

10 października 2008, Paulina Pocheć

Agencja komunikacji interaktywnej Hypermedia (Isobar), przeprowadziła na przełomie sierpnia i września 2008 roku polską edycję badania o nazwie „Never Ending Friending”. Badanie zostało zrealizowane na wybranych polskich serwisach społecznościowych przy współpracy agencji badawczych Synovate oraz Gemius SA.

Inspiracją i podstawą do polskiej edycji „Never Ending Friending”, było badanie jakie w 2007 roku sieć Isobar oraz dom mediowy Carat przeprowadziły w Stanach Zjednoczonych. Badanie o nazwie „Never Ending Friending”, dotyczyło przede wszystkim użytkowników serwisu społecznościowego MySpace, a jego celem było zrozumienie wpływu serwisów społecznościowych na codzienne życie ich użytkowników, analizy wzrostu i siły marketingowej tych serwisów oraz poznanie ich znaczenia w budowaniu marek.

Celem pierwszej, polskiej, edycji badania „Never Ending Friending” było zrozumienie, jaką rolę pełnią serwisy społecznościowe w życiu polskich internautów i w jaki sposób korzystają oni z takich stron. Wyniki naszych badań są szczególnie istotne z punktu widzenia marketera, ponieważ pokazują w jaki sposób można efektywnie wykorzystać obecność marki w serwisach społecznościowych. Analizy posłużyć mogą do zbudowania prawdziwie przyjacielskich relacji z uczestnikami tych portali, a ostatecznie przyczynić się do stworzenia istotnych relacji z grupą docelową. Budowanie silnych i pozytywnych relacji z użytkowników z marką, wpływa na kreowanie wizerunku samego marketera.

Na seminarium zapraszamy do Agory już we wtorek, 14 października.

Projekt seminariów „Rewolucja w komunikacji” realizowany jest przez portal Gazeta.pl i Fundację InternetPR.pl od 2006 roku. Jego głównym celem jest obserwacja, analiza i upowszechnianie pozytywnych zmian zachodzących w komunikacji społecznej, a związanych z internetem. Częścią projektu są seminaria poświęcone najważniejszym trendom, technikom i narzędziom nowoczesnej komunikacji, na które serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych.W ostatnich latach spotkania gromadziły przeszło setkę słuchaczy – specjalistów z branży marketingowej i PR, dziennikarzy i znanych blogerów.

W VII seminarium udział wezmą:

  • Agata Kusińska, Hypermedia
  • Krzysztof Jodłowski, Synovate
  • Jadwiga Przewłocka, Gemius
  • Jan Zając, UW
  • Dominik Batorski, UW
  • David Pullan, Isobar
  • Marta Adamczyk, Agora

W trakcie prezentacji organizatorzy liczą na interaktywną dyskusję uczestników z prelegentami, co umożliwi wzajemną wymianę poglądów.

Wszystkich zainteresowanych uczestnictwem w najbliższym spotkaniu zapraszamy do wejścia na stronę projektu Rewolucja w Komunikacji. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, warunkiem jest jedynie wcześniejsza rejestracja u organizatorów.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...