Edukacja finansowa – moda czy konieczność?

5 lutego 2009, Paulina Pocheć

W trakcie pogłębiającego się kryzysu gospodarczego, którego skutki są odczuwalne zarówno w Polsce, jak i na świecie, warto zastanowić się jaki wpływ na świadomość finansową Polaków mają aktualne wydarzenia. 18 lutego w siedzibie Agory  w Warszawie odbędzie się drugie spotkanie z cyklu „Rewolucja w Finansach”, którego tematem będzie: „Edukacja finansowa – moda czy konieczność? Czy kryzys zmieni świadomość finansować Polaków?”.

Podczas seminarium zaproszeni specjaliści dyskutować będą o tym, w jaki sposób media, PRowcy i instytucje finansowe mogą pomóc społeczeństwu w przetrwaniu kryzysu, czy kryzys wymusi rewolucję informacyjną, czego można się spodziewać przy ograniczanych budżetach na komunikację oraz zastanowią się, czy i w jaki sposób wzrośnie rola nowych narzędzi komunikacyjnych. W trakcie spotkania odbędą się również dwa panele dyskusyjne: „Czy kryzys będzie lekarstwem na brak wiedzy ekonomicznej Polaków?” oraz „Jak budować wizerunek instytucji finansowej, jako instytucji zaufania publicznego w czasach kryzysu?”.

W spotkaniu udział wezmą m.in.:

  • Przemysław Barbrich, Związek Banków Polskich
  • Krzysztof Barembruch, Związek Firm Doradztwa Finansowego
  • Sebastian Bykowski, Press-Service Monitoring Mediów
  • Dorota Juszczak-Wiśniewska, SWPS, Delta Training
  • Sebastian Kopiej, Sfera Group
  • Katarzyna Przewuska, Euro RSCG Sensors
  • Maciej Samcik, Gazeta Wyborcza
  • Justyna Szafraniec, Finamo SA
  • Łukasz Szymański, Ideo
  • Tomasz Trabuć, Provident

Gościem specjalnym będzie Marcin Roszkowski – Dyrektor Departamentu Komunikacji i Promocji NBP.

Spotkanie odbędzie się 18 lutego w godz. 10.00 – 14.30, w siedzibie Agory w Warszawie, przy ul. Czerskiej 8/10. Kontynuacją części formalnej będzie wieczorne spotkanie w warszawskim klubie Level ( ul. Chmielna 9a), które rozpocznie się o godz. 19.00. Gośćmi specjalnymi będą: Piotr Lemberg z BOŚ Bank oraz Marcin Krasoń, analityk Open Finance. Organizatorami spotkania są: Gazeta.pl i portal finansowy Bankier.pl. Spotkanie odbywa się pod patronatem Fundacji InternetPR, przy współpracy z Talking Heads PR.

Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy na stronie internetowej projektu: Rewolucja w Finansach.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...