Konferencja o marketingu szeptanym
24 marca 2009, Paulina Pocheć
Czy marketing szeptany „made in Poland” oznacza to samo co WOMM (Word Of Mouth Marketing) w światowym wydaniu? Dlaczego idee marketingu szeptanego są często sprowadzane do pisania na forach pod fałszywymi nickami? Dlaczego tak niewiele podmiotów nie przyznaje się do stosowania szeptania w swoich kampaniach? Jak marketing szeptany postrzega branża PR i branża reklamowa? Czy opracowywany właśnie kodeks etyczny jest w stanie poprawić sytuacje? Jaka jest różnica między szeptaniem a szemraniem i dlaczego jest tyle fałszywych komentarzy na forach i blogach skoro nikt do stosowania nieetycznych metod się nie przyznaje? Czym tak naprawdę zajmuje się pracownik ePR oraz co to jest „baza szeptaczy”? To tylko część problemów i pytań jakie zostaną postawione na „Takiej konferencji rze muwie WOMM” w Warszawie 27 marca 2009.
Czy marketing szeptany „made in Poland” oznacza to samo co WOMM (Word Of Mouth Marketing) w światowym wydaniu? Dlaczego idee marketingu szeptanego są często sprowadzane do pisania na forach pod fałszywymi nickami? Dlaczego tak niewiele podmiotów nie przyznaje się do stosowania szeptania w swoich kampaniach? Jak marketing szeptany postrzega branża PR i branża reklamowa? Czy opracowywany właśnie kodeks etyczny jest w stanie poprawić sytuacje? Jaka jest różnica między szeptaniem a szemraniem i dlaczego jest tyle fałszywych komentarzy na forach i blogach skoro nikt do stosowania nieetycznych metod się nie przyznaje? Czym tak naprawdę zajmuje się pracownik ePR oraz co to jest „baza szeptaczy”? To tylko część problemów i pytań jakie zostaną postawione na „Takiej konferencji rze muwie WOMM” w Warszawie 27 marca 2009.
Do grona prelegentów i uczestników dyskusji panelowych zostali zaproszeni obserwatorzy mediów, specjaliści branży reklamowej oraz praktycy z agencji zajmujących się zagadnieniami marketingu szeptanego. Zagrożenia, konsekwencje i problemy związane z nieetycznymi zachowaniami będziemy poruszać podczas dwóch paneli dyskusyjnych (osobny dla branży PR i branży interaktywnej)
Prelegenci: Maciej Budzich (blog.mediafun.pl), Natalia Hatalska (Hatalska.com), Piotr „VaGla” Waglowski (prawo.vagla.pl), Mariusz Woźnicki (Harder & Harder), Michał Wolniak (Heureka).
Panele dyskusyjne:
1. Jak branża PR postrzega marketing szeptany (Norbert Kilen, Sebastian Łuczak, Marek Wróbel, Maciej Makuszewski)
2. Marketing szeptany – etyka, kodeksy i przyszłość branży (przedstawiciele agencji reklamowych i branży interaktywnej)
Podczas konferencji zostaną również pokazane pierwsze efekty opracowywanego przez IAA oraz branżę reklamową Kodeksu Etyki Marketingu Szeptanego.
Taka konferencja rze muwie WOMM
27 marca 2009, godz. 17:15
Sala Konferencyjna (I piętro) Ośrodek Sportu i Rekreacji „Polna”
ul. Polna 7a, 00-625 Warszawa
wstęp wolny po uprzedniej rejestracji i potwierdzeniu przez organizatora:
https://oiola.com/e/348-taka-konferencja-rze-muwie-womm/
Organizator:
Maciej Budzich (www.blog.mediafun.pl)
502-265-535
maciek@mediafun.plmaciek@mediafun.pl
Sponsor główny: Harder & Harder
Patroni medialni: Visual Communication, Marketing & More, Marketing przy Kawie, Interaktywnie.com, Mediarun, Marketing w Praktyce, Media2.pl, NewsPoint
Aktualne informacje o konferencji oraz zapisy:
https://www.blog.mediafun.pl/index.php/2009/03/20/zapraszam-na-konferencje-o-marketingu-szeptanym-%E2%80%9Etaka-konferencja-rze-muwie-womm%E2%80%9D/