Ochrona danych osobowych – szkolenie
11 maja 2009, Paulina Pocheć
Następne szkolenie z cyklu „PR bez słodzenia” zorganizowane przez wortal epr.pl pod patronatem NewsPoint, poświęcone jest ochronie danych osobowych w PR, reklamie i marketingu. Szkolenie odbędzie się we środę, 17 czerwca, w Warszawie.
Tematyka szkolenia „Ochrona danych osobowych” obejmuje takie zagadnienia, jak: co to są dane osobowe, kim jest Administrator Danych Osobowych, zasady legalnego przetwarzania danych, Podstawa przetwarzania danych osobowych w działalności marketingowej, przetwarzanie danych osobowych w związku z świadczeniem usług drogą elektroniczną (serwisy internetowe itp.), przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb konkursów i loterii, obowiązki informacyjne i prawa osób, których dane dotyczą, zabezpieczenie danych osobowych, nabywanie” i „sprzedaż” baz danych osobowych dla celów marketingowych, ochrona danych osobowych w związku z outsourcingiem działań związanych z marketingiem, PR i reklamą, odpowiedzialność za naruszenie zasad przetwarzania danych osobowych. Szkolenie adresowane jest do osób zawodowo zajmujących się PR, reklamą i marketingiem oraz dyrektorów IT.
Szkolenie poprowadzą Roman Bieda, aplikant radcowski specjalizujący się w szeroko rozumianym prawie nowych technologii, oraz Robert Pająk, dyrektor działu bezpieczeństwa INTERIA SA.
Więcej informacji o szkoleniu na stronie organizatora.