Ochrona danych osobowych – szkolenie

11 maja 2009, Paulina Pocheć

Następne szkolenie z cyklu „PR bez słodzenia” zorganizowane przez wortal epr.pl pod patronatem NewsPoint, poświęcone jest ochronie danych osobowych w PR, reklamie i marketingu. Szkolenie odbędzie się we środę, 17 czerwca, w Warszawie.

Tematyka szkolenia „Ochrona danych osobowych” obejmuje takie zagadnienia, jak: co to są dane osobowe, kim jest Administrator Danych Osobowych, zasady legalnego przetwarzania danych, Podstawa przetwarzania danych osobowych w działalności marketingowej, przetwarzanie danych osobowych w związku z świadczeniem usług drogą elektroniczną (serwisy internetowe itp.), przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb konkursów i loterii, obowiązki informacyjne i prawa osób, których dane dotyczą, zabezpieczenie danych osobowych, nabywanie” i „sprzedaż” baz danych osobowych dla celów marketingowych, ochrona danych osobowych w związku z outsourcingiem działań związanych z marketingiem, PR i reklamą, odpowiedzialność za naruszenie zasad przetwarzania danych osobowych. Szkolenie adresowane jest do osób zawodowo zajmujących się PR, reklamą i marketingiem oraz dyrektorów IT.

Szkolenie poprowadzą Roman Bieda, aplikant radcowski specjalizujący się w szeroko rozumianym prawie nowych technologii, oraz Robert Pająk, dyrektor działu bezpieczeństwa INTERIA SA.

Więcej informacji o szkoleniu na stronie organizatora.

 



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

4 stycznia 2024, Robert Sadowski

Newspoint & IMM & More Bananas On The Marketing Tour 2. Przystanek Kielce [szkolenie]

W 2019 i 2020 roku wraz z agencją kreatywną More Bananas wyruszyliśmy w wielką marketingową podróż po Polsce. Odwiedziliśmy kilka miast i przekazaliśmy naszą wiedzę i doświadczenia biznesowe z szeroko pojętego marketingu internetowego. Cykl cieszył się dużą popularnością. Potem przyszła pandemia covid, lock down i musieliśmy przerwać te szkolenia. W tym roku postanowiliśmy wrócić do...

13 września 2023, Robert Sadowski

Webinar Newspoint: Mapping influencerów

Zapraszamy na 42. webinar Newspoint. Robert Sadowski – Digital Marketing Manager Newspoint pokaże, jak znaleźć najbardziej odpowiednich influencerów dla danej marki i jakie narzędzia do tego wykorzystać. Influencer marketing (IM) od kuchni – praktyczna wiedza od analityków mediów.

6 czerwca 2023, Robert Sadowski

Webinar Newspoint: Dlaczego warto korzystać z monitoringu mediów?

Zapraszamy na 41. webinar Newspoint. Anna Piskorska – Business Development Manager Newspoint pokaże, o co najczęściej firmy pytają przed podjęciem współpracy z platformami do monitorowania mediów.