Komunikacja w dobie kryzysu – kolejna Rewolucja w Finansach

11 maja 2009, Paulina Pocheć

Branże finansową często zestawia się Formułą 1, najdroższym sportem Świata. To porównanie jak ulał pasuje również do mówienia o kryzysie. W normalnych warunkach na torze do zmian dochodzi rzadko, najczęściej wtedy, gdy ktoś popełni błąd lub w momencie zmian w Pit Stopie. Nie oszukujmy się – taki zwykły wyścig Formuły 1 nie jest najciekawszym widowiskiem. Zmienia się to jednak zupełnie, gdy na torze zaczyna padać deszcz, robią się kałuże, a widoczność maleje niemal do zera. Wtedy, co okrążenie dochodzi do zmian pozycji, i tylko najlepsi umieją w takich warunkach nie tylko utrzymać się na torze, ale i zmaksymalizować dystans do rywali. To wtedy kierowcy mają pełną możliwość wykazania się swoim kunsztem, bo na drugi plan schodzą techniczne różnice między samochodami. To takie wyścigi oglądamy z zapartym tchem do końca nie wiedząc, kto będzie na mecie.

Myśląc o kryzysie zapominamy czasem, że ten niezwykle ciekawy czas to nie tylko pasmo problemów, które przeszkadzają w działaniu naszej firmy i realizowaniu starannie przygotowanych planów. Kryzys to zbiór specyficznych warunków, które zmieniają zasady gry. Dla wszystkich. Dlatego te ciekawe czasy to również szanse na zdystansowanie konkurencji. To właśnie decyzje podejmowane w czasie kryzysu pozwalają lepiej wyjść na prostą, gdy dobiegnie on końca. A od tego, jak wyjdziemy z tego zakrętu zależy też to, jakiej prędkości zdążymy nabrać, gdy wszystko się uspokoi…

Kolejna edycja „Rewolucji w Finansach” jest poświęcona właśnie temu, w jaki sposób firmy z branży finansowej, mogą wykorzystać narzędzia komunikacji marketingowej, aby zwiększyć przewagę nad konkurencją w czasie kryzysu i po wyjściu z niego. Jest to szczególnie ważna broń w walce z konkurencją, bo takie aspekty, jak wizerunek i zaufanie nabierają w czasie niepewności szczególnego znaczenia dla Klientów. Żyjemy w czasach, w których skuteczne komunikowanie się z Klientami i potencjalnymi Klientami to klucz do zwycięstwa w walce z konkurencją. Otoczenie kryzysu, szczególnie w sferze medialnej, jeszcze bardziej potęguje efekt informacji, ponieważ odbiorcy reagują na nie znacznie silniej niż zazwyczaj. Jednak te zmienne warunki to również wielkie wyzwanie dla najlepszych marketingowców i specjalistów od komunikacji, którzy wreszcie mogą wykazać się swoim kunsztem. Kryzys to czas, który sprzyja zmianom, nie tylko tym złym, ale także dobrym, które po pierwsze chronią nas od strat, a po drugie pozwalają zyskać przewagę nad konkurencją.

Wszystkich zainteresowanych uczestnictwem w Rewolucji w Finansach zapraszamy 27 maja o godz. 10 do siedziby Agory, ul. Czerska 8/10.

Więcej informacji i program spotkania na stronie www: Rewolucja w Finansach.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...