Szkolenie z mierzenia efektywności działań public relations

19 listopada 2010, Paulina Pocheć

Zapraszamy na szkolenie „Mierzenie efektywności działań Public Relations” organizowane przez KDK Info Sp. z o.o., które objęliśmy naszym patronatem. Odbędzie się ono w dniach 29-30 listopada w Warszawie. Szkolenie jest adresowane do pracowników działów PR, promocji, marketingu oraz do wszystkich osób zainteresowanych tematem mierzenia efektów działań PR.

Cel szkolenia:

  • Nabycie wiedzy na temat metod i technik badawczych stosowanych w PR, założeń dotyczących planowania w PR oraz założeń dotyczących pomiaru efektywności.
  • Nauczenie się wyboru odpowiednich technik pomiaru w zależności od potrzeb w danym momencie.
  • Nabycie przekonania, że efekty działań PR można i trzeba mierzyć, każdorazowo dobierając narzędzia pomiaru do przyjętej strategii PR.

Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:

  • Wiedza na temat wad i zalet poszczególnych metod badawczych
  • Umiejętność doboru odpowiedniej metody badawczej do narzędzia PR
  • Umiejętność zaplanowania strategii komunikacyjnej, bazującej na celach biznesowych, i posiadającej mierzalne cele
  • Umiejętność wykorzystania Internetu na potrzeby mierzenia efektów działań PR

Metodyka:

Zajęcia będą prowadzone przy wsparciu metod aktywizujących: ćwiczeń, przykładów, dyskusji, studiów przypadków oraz pokazu działania narzędzi wspomagających komunikację w Internecie i pomiar PR (specjalistyczne wyszukiwarki internetu, czytniki RSS, systemy social media management, systemy monitorowania internetu – na przykładzie NewsPoint).

Trener:

Anna Miotk – dyrektor rozwoju biznesu w NetSprint.pl, autorka bloga na temat public relations, badań i internetu.

Więcej informacji o szkoleniu: tutaj.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

4 stycznia 2024, Robert Sadowski

Newspoint & IMM & More Bananas On The Marketing Tour 2. Przystanek Kielce [szkolenie]

W 2019 i 2020 roku wraz z agencją kreatywną More Bananas wyruszyliśmy w wielką marketingową podróż po Polsce. Odwiedziliśmy kilka miast i przekazaliśmy naszą wiedzę i doświadczenia biznesowe z szeroko pojętego marketingu internetowego. Cykl cieszył się dużą popularnością. Potem przyszła pandemia covid, lock down i musieliśmy przerwać te szkolenia. W tym roku postanowiliśmy wrócić do...

13 września 2023, Robert Sadowski

Webinar Newspoint: Mapping influencerów

Zapraszamy na 42. webinar Newspoint. Robert Sadowski – Digital Marketing Manager Newspoint pokaże, jak znaleźć najbardziej odpowiednich influencerów dla danej marki i jakie narzędzia do tego wykorzystać. Influencer marketing (IM) od kuchni – praktyczna wiedza od analityków mediów.

6 czerwca 2023, Robert Sadowski

Webinar Newspoint: Dlaczego warto korzystać z monitoringu mediów?

Zapraszamy na 41. webinar Newspoint. Anna Piskorska – Business Development Manager Newspoint pokaże, o co najczęściej firmy pytają przed podjęciem współpracy z platformami do monitorowania mediów.