Szkolenie z mierzenia efektywności działań public relations
19 listopada 2010, Paulina Pocheć
Zapraszamy na szkolenie „Mierzenie efektywności działań Public Relations” organizowane przez KDK Info Sp. z o.o., które objęliśmy naszym patronatem. Odbędzie się ono w dniach 29-30 listopada w Warszawie. Szkolenie jest adresowane do pracowników działów PR, promocji, marketingu oraz do wszystkich osób zainteresowanych tematem mierzenia efektów działań PR.
Cel szkolenia:
- Nabycie wiedzy na temat metod i technik badawczych stosowanych w PR, założeń dotyczących planowania w PR oraz założeń dotyczących pomiaru efektywności.
- Nauczenie się wyboru odpowiednich technik pomiaru w zależności od potrzeb w danym momencie.
- Nabycie przekonania, że efekty działań PR można i trzeba mierzyć, każdorazowo dobierając narzędzia pomiaru do przyjętej strategii PR.
Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:
- Wiedza na temat wad i zalet poszczególnych metod badawczych
- Umiejętność doboru odpowiedniej metody badawczej do narzędzia PR
- Umiejętność zaplanowania strategii komunikacyjnej, bazującej na celach biznesowych, i posiadającej mierzalne cele
- Umiejętność wykorzystania Internetu na potrzeby mierzenia efektów działań PR
Metodyka:
Zajęcia będą prowadzone przy wsparciu metod aktywizujących: ćwiczeń, przykładów, dyskusji, studiów przypadków oraz pokazu działania narzędzi wspomagających komunikację w Internecie i pomiar PR (specjalistyczne wyszukiwarki internetu, czytniki RSS, systemy social media management, systemy monitorowania internetu – na przykładzie NewsPoint).
Trener:
Anna Miotk – dyrektor rozwoju biznesu w NetSprint.pl, autorka bloga na temat public relations, badań i internetu.
Więcej informacji o szkoleniu: tutaj.