Firmy kurierskie pod lupą Newspoint
1 marca 2013, Paulina Pocheć
Newspoint postanowił przyjrzeć się, jak w polskojęzycznym Internecie postrzegane są firmy kurierskie. Firmy do analizy wybrano z rankingu przygotowanego przez serwis Opineo.pl na podstawie ponad 120 tys. ocen klientów oraz użytkowników.
Do potrzeb raportu zbadano postrzeganie każdej z firm kurierskich zarówno w portalach, jak i w social media. Specjaliści Newspoint sprawdzili również, jak w przeciągu roku zmieniała się liczba informacji obrazująca zainteresowanie daną marką. W sumie przeanalizowano ponad 51 000 wpisów w social mediach i portalach dotyczących dziesięciu firm kurierskich. Analiza wykazała, że w mediach społecznościowych najczęściej rozmawiano o UPS (18771 postów). Z kolei najwięcej wpisów na portalach dotyczyło TNT (2381).
W social media dyskusja na temat firm kurierskich najżywiej toczyła się w listopadzie (5496 opinii) oraz w grudniu (4674), zaś najwięcej informacji na portalach pojawiło się w maju (1111 wpisów) i październiku (1011).
Szczegółowy raport dostępny jest pod linkiem: https://www.newspoint.pl/raport/raport-logistyczny/
Dodatkowych informacji udzielają:
Olga Kamińska, PR Manager, NetSprint.pl Sp. z o.o.
e-mail: olga.kaminska@netsprint.pl
tel. 022 276 26 59
Olga Guzenda, specjalista ds. Social media Newspoint, NetSprint.pl Sp. z o.o.
e-mail: olga.guzenda@netsprint.pl
tel. 022 276 26 57