Adrian Wawrzyczek, Social Media Strategist z Jero Lenssinck, recenzuje Newspoint!
15 kwietnia 2013, Paulina Pocheć
„Newspoint już przed wprowadzonymi w marcu br. zmianami należał do liderów polskiego rynku narzędzi analitycznych. Nowe funkcje czynią z niego jeszcze bardziej wartościową broń w rękach marketerów i specjalistów od social media. Dashboard umożliwia łatwe przygotowywanie raportów porównawczych, a ich wizualny charakter to duże ułatwienie dla początkujących użytkowników.
Brawa dla Newspointa należą się także za wprowadzenie dwóch cennych wskaźników. „Share of voice” i „Siła skojarzań marki” pozwalają na dokładniejsze zrozumienie obecności marki w jej otoczeniu konkurencyjnym. Dzięki temu Newspoint, który już wcześniej posiadał duże zalety (np. nieograniczona liczba słów kluczowych, precyzja zwracanych wyników), pozyskał kolejne argumenty warte rozważenia przy wyborze narzędzia do monitoringu social media, jak i całego Internetu.”
Adrian Wawrzyczek
Social Media Strategist
Agencja Interaktywna Jero Lenssinck