Nawiązaliśmy współpracę z Fundacją Herosi

7 maja 2013, Paulina Pocheć

Z dumą ogłaszamy, że rozpoczęliśmy współpracę z Fundacją Herosi – działającą od 2009 roku organizacją pożytku publicznego, której głównym celem jest szeroko rozumiana pomoc, w szczególności dzieciom. Działania organizacji skupiają się przede wszystkim na pozyskaniu funduszy na zakup sprzętu medycznego dla dziecięcych oddziałów onkologicznych. Obecnie Fundacja zbiera środki na wyposażenie nowopowstającej sali operacyjnej dla Kliniki Chirurgii Onkologicznej Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie. Koszt tego przedsięwzięcia to około 1,5 miliona złotych.

 

Do tej pory, dzięki licznym akcjom przeprowadzonym przez Fundację, udało się wyposażyć oddział w sprzęt o łącznej wartości 250 tysięcy złotych. m.in. w specjalistyczne łóżka, sprzęt do rehabilitacji kończyn i pulsoksymetry.

Fundacja Herosi aktywnie pomaga dzieciom z chorobami nowotworowymi, spełnia ich marzenia, organizuje spotkania ze znanymi osobami oraz zajęcia plastyczne. Przygotowuje również sesje zdjęciowe i pokazy mody dla pacjentów, które przede wszystkim pokazują ich piękno, a nie chorobę. W działalność organizacji zaangażowani są znani sportowcy m.in. skoczkowie narciarscy, siatkarze, siatkarki, siatkarze plażowi, piłkarze ręczni, lekkoatleci, tenisiści, a także aktorzy, projektanci i muzycy.

Szczegóły dotyczące działań Fundacji Herosi można znaleźć na stronie: www.herosi.eu oraz na facebook.pl/FundacjaHerosi



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...