Newspoint opracowuje Ranking Blasku Gwiazd dla WP.pl

11 lipca 2013, Paulina Pocheć

Newspoint, wiodąca firma usług kompleksowego monitoringu mediów, razem z portalem NoCoTy.pl przygotowuje comiesięczny raport na temat najbardziej znanych polskich celebrytów.

Newspoint odpowiada za przygotowanie comiesięcznego raportu na temat obecności polskich gwiazd w internecie – portalach i mediach społecznościowych. Jest on publikowany w serwisie NoCoTy.pl, należącym do WP.pl.

Nazwiska gwiazd do rankingu typowane są przez redakcję, która wybiera osoby cieszące się w danym miesiącu największym zainteresowaniem czytelników NoCoTy.pl. Następnie Newspoint analizuje częstotliwość wzmiankowania tych osób w mediach, typy mediów internetowych (np. portale, serwisy społecznościowe, blogi) oraz wydźwięk wypowiedzi na temat gwiazd (pozytywny, neutralny lub negatywny). Podstawą analizy są imiona i nazwiska ewentualnie także pseudonimy artystyczne celebrytów w pełnych odmianach; w przypadku popularnych imion i nazwisk stosowane są dodatkowe kryteria wyszukiwania.

Dane do Rankinu Blasku Gwiazd pochodzą z największego w Polsce systemu monitoringu internetu Newspoint, który monitoruje 35 tys. źródeł w polskich portalach oraz 4,3 mln źródeł w polskich serwisach social media. Informacje z Newspoint są zestawiane z wiadomościami na temat aktywności wybranych celebrytów w tym samym okresie czasu. Każda edycja rankingu Blasku Gwiazd zawiera informacje dotyczące pełnego miesiąca kalendarzowego.

Źródło: nocoty.pl

Dodatkowych informacji udzielają:

 

Anna Miotk

Dyrektor Badań i Rozwoju Biznesu Newspoint

anna.miotk@netsprint.eu

 

Olga Kamińska

PR Manager

Tel. 600 917 124

olga.kaminska@netsprint.eu



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...