Newspoint sprawdza banki – raport

16 września 2013, Paulina Pocheć

Wspólnym nakładem pracy Newspoint i MintMedia, przy wsparciu medialnym Nowego Marketingu, ukazał się raport „Banki w Internecie”. W wyniku analizy danych z ostatnich ośmiu miesięcy wybrano dziesięć najpopularniejszych w internecie banków, które najlepiej sprostały wyzwaniu oswojenia sieci.


Raport, wzbogacony o wypowiedzi rzeczników prasowych oraz specjalistów branży PR, jest ciekawym kompendium wiedzy na temat aktualnej sytuacji banków w Internecie, ukazującym pojawiające się tendencje i główne obszary zainteresowania internautów. Profesjonalne wizualizacje ukazują ogrom zebranych danych w sposób przystępny zarówno dla laika, jak i specjalisty od komunikacji.
Jako materiał badawczy uwzględniono publikacje pochodzące z systemu Newspoint, monitorującego ponad 4 500 polskich portali oraz ponad 6 mln źródeł w social media. Każda z badanych marek była sprawdzana pod względem publikacji na ich temat w okresie 1 stycznia 2013 do 31 sierpnia 2013. Monitoring wykonano według słów kluczowych: PKO Bank Polski, BZ WBK, BRE Bank, Bank Pekao, Alior Bank, ING Bank Śląski, Getin Bank, Bank BGŻ, BOŚ Bank oraz Bank Gospodarstwa Krajowego w różnych możliwych odmianach językowych.
Z analiz, jakie przeprowadzono podczas prac nad raportem wynika, że największą przewagę ma PKO Bank Polski, o którym liczba informacji jest najwyższa we wszystkich miesiącach. Co ciekawe, najwięcej publikacji PKO BP osiąga wtedy, gdy konkurencja odnotowuje najniższe rezultaty. Wśród wielkiej piątki znajdują się kolejno również BZ WBK, Alior Bank, ING Bank Śląski oraz Getin Bank. Łącznie, dzięki narzędziu Newspoint udało się zgromadzić informacje na temat ponad 165 tysięcy wyników, wśród których ponad 22 tysiące miały wydźwięk pozytywny, a ok. 32 tysiące – negatywny.

Raport do pobrania na stronie www.newspoint.pl oraz na Fan page’u Newspoint

 

Więcej informacji

Ewelina Sosnowska,

Sales Manager,

ewelina.sosnowska@www.newspoint.pl,

tel. 519 450 888



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



24 maja 2024, Robert Sadowski

TVN24, Rzeczpospolita i Onet na czele najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce w kwietniu

Kwietniowe zestawienie najbardziej opiniotwórczych mediów ponownie otwiera TVN24. W ubiegłym miesiącu stacja była cytowana blisko 4,5 tys. razy. Drugie miejsce obejmuje Rzeczpospolita z liczbą niemal 3,7 tys. wzmianek, a trzecia pozycja należy do Onetu, na który media powoływały się przeszło 3,5 tys. razy.

16 maja 2024, Robert Sadowski

Legia, Jagiellonia i Śląsk na czele najbardziej medialnych klubów PKO BP Ekstraklasy

W kwietniu 2024 roku Legia Warszawa była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, ale również pozostałe drużyny odnotowały wzrosty publikacji względem poprzedniego miesiąca. Na drugą pozycję awansowała Jagiellonia Białystok, a podium zestawienia zamyka Śląsk Wrocław – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. W Fortuna I Lidze przoduje z dużą przewagą Wisła Kraków, a wśród polskich...

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

25 kwietnia 2024, Robert Sadowski

TVN24 liderem wśród najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce.

Marcowy ranking Najbardziej opiniotwórcze media otwiera TVN24, który zostaje liderem zestawienia już po raz szósty. W minionym miesiącu stacja była cytowana ponad 4,2 tys. razy. Drugą pozycję obejmuje Gazeta Wyborcza z wynikiem przeszło 3,7 tys. wzmianek. Trzecie miejsce podium należy do Wirtualnej Polski, na którą media powoływały się blisko 3,4 tys. razy.

23 kwietnia 2024, Robert Sadowski

Raport „O tym się mówi”: Publikacje Onetu na czele w marcu

„Taśmy Obajtka. Prezes Orlenu o wicepremierze Jacku Sasinie: trzeba zrobić tak, żeby go za*****” to artykuł Jacka Harłukowicza z Onetu, który w marcu br. miał największy zasięg w mediach. Comiesięczny raport „O tym się mówi” jest przygotowywany przez Instytut Monitorowania Mediów (IMM) i Radio ZET. Powstaje w ramach projektu Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego.