Nowość w ofercie Newspoint – monitoring antyplagiatowy

23 września 2013, Paulina Pocheć

Newspoint wprowadził do swojej oferty monitoring antyplagiatowy, dzięki któremu właściciele serwisów internetowych mogą łatwo sprawdzić, gdzie powielane są ich treści.

Nasz monitoring pozwala wykryć kopiowanie treści artykułów z danego serwisu w innych serwisach internetowych. Dzięki temu użytkownik może się zorientować, czy nie dochodzi do bezprawnego powielania jego autorskich treści. Materiały, które udostępniamy klientowi, mogą być dokumentem przedstawionym sądowi.

Jak to działa? Newspoint monitoruje oryginalne teksty na wybranym portalu i porównuje ich strukturę z tekstami opublikowanymi w innych portalach. Jeśli na innych portalach występują teksty podobne do oryginalnych, są one wyświetlane jako grupa w panelu użytkownika. Tekst opublikowany najwcześniej (oryginalny), wyświetlany jest w grupie jako pierwszy.

Lista zgrupowanych artykułów prezentuje oryginalny tekst z danego serwisu oraz jego kopie opublikowane w innych serwisach, wraz z nazwą serwisu, godziną i datą publikacji. Lista artykułów może być zwijana lub rozwijana jednym kliknięciem.

Jeśli chcecie poznać szczegóły naszej oferty – skontaktujcie się z naszym działem sprzedaży: kontakt@newspoint.pl



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...