Kolejne zmiany w panelu Newspoint

28 listopada 2013, Paulina Pocheć

Prace nad zastąpieniem Monitora nowym panelem są już na ukończeniu. Właśnie wdrożyliśmy nowy system kont. Oznacza to, że użytkownicy, którzy korzystali z Monitora, po zalogowaniu zostaną poproszeni o zmianę hasła i podanie e-maila kontaktowego. Po migracji konta, wszystkie ustawienia, w tym profile zapytań widoczne w Monitorze oraz nowym panelu, stają się niezależne od siebie.


Bezpieczniejszy jest również system haseł, który wymusza na użytkowniku tworzenie dłuższych haseł, składających się z dużych i małych liter, cyfr oraz znaków specjalnych. Po sugestiach ze strony klientów wdrożyliśmy również drobne zmiany w dotychczasowych funkcjonalnościach: po zalogowaniu użytkownik zostaje przeniesiony na stronę z listą wyników, a z kolei cytaty w widoku grupy w zakładce dashboard, są są pokazywane jako link.
Zachęcamy do migracji kont

Jak zmigrować konto?
1. Wejdź na strefę logowania (prawy górny róg) lub bezpośrednio na link
2. Wpisz swój login i stare hasło. Kliknij na „zaloguj”.
3. Zostaniesz poproszony o podanie maila oraz nowego hasła
4. Hasło musi zawierać minimum 8 znaków, duże i małe litery, cyfry i znaki specjalne.
5. Wystarczy ponownie wpisać hasło, potwierdzić i migracja zakończy się sukcesem 🙂



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...