Oferta pracy: Programista Java

9 stycznia 2014, Paulina Pocheć

Newspoint Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma z branży nowych technologii, należąca do międzynarodowej grupy Amedia. Nasz zespół dostarcza złożone rozwiązania w obszarze monitoringu Internetu i wyszukiwania dla klientów biznesowych. Oferta firmy obejmuje monitoring portali internetowych, blogów, forów, serwisów social media, prasy papierowej i RTV, jak również tworzenie rozwiązań wyszukiwawczych na potrzeby korporacji, serwisów i sklepów internetowych.

W chwili obecnej poszukujemy zmotywowanych i ciekawych kandydatów – również studentów ostatnich lat studiów, którzy chcą dołączyć do naszego zespołu na stanowisko:

PROGRAMISTA JAVA

nr. ref. PJPB

 

Jeśli:

  • umiesz programować w języku Java
  • kreatywnie i swobodnie posługujesz się wiedzą teoretyczną w praktyce
  • dobrze organizujesz swoją pracę
  • jesteś komunikatywny i umiesz pracować w zespole
  • znasz język angielski (w zakresie posługiwania się dokumentacją techniczną)
  • umiesz myśleć analitycznie

To właśnie Ciebie poszukujemy!

Dodatkowo docenimy:

  • znajomość wzorców projektowych
  • umiejętność pisania skryptów w Bash-u, Perlu lub Pythonie
  • umiejętność programowania w C++, Scala
  • znajomość frameworków Lift, Hibernate, Spring
  • znajomość baz danych w zakresie SQL
  • znajomość systemu monitoringu Zabbix
  • znajomość systemu testowania Selenium
  • znajomość środowiska systemu Linux/Unix

 

Do Twoich zadań będzie należeć:

  • realizacja rozwijanych projektów w zakresie analizy, implementacji i testowania
  • testowanie istniejących funkcjonalności w rozwijanych systemach
  • poprawianie zgłaszanych błędów
  • opieka nad istniejącym kodem oraz dokumentacją użytkową i techniczną

 

Zapewnimy Ci:

  • atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • elastyczny czas pracy
  • nieformalną i przyjazną atmosferę pracy
  • prywatną opiekę medyczną
  • możliwość rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji

 

Czekamy na Twoje CV!

rekrutacja-it at newspoint.pl

 



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...