School of New Media
28 lutego 2014, Paulina Pocheć
W marcu b.r. startuje School of New Media – przedsięwzięcie szkoleniowe, które ma umożliwić uczestnikom zdobycie kluczowych kompetencji związanych z nowymi mediami. School of New Media stosuje model PPC (Pay Per Class) – z oferty ponad 40 przedmiotów uczestnicy wybierają najbardziej interesujące ich przedmioty i rozpoczynają naukę w dowolnym momencie. Tematy poruszane podczas zajęć to między innymi analiza grup i zachowań; strategia komunikacji i angażowania, badania, pomiar, zarządzanie, polityka, aspekty prawne. Większość zajęć ma charakter narzędziowy: od e-mail, przez social media, po mobile. Jedne z zajęć, poświęcone mierzeniu skuteczności działań w mediach społecznościowych, poprowadzi Anna Miotk, odpowiadająca za raporty i analizy Newspoint.
Nowe cykle przedmiotów będą sukcesywnie uruchamiane co 3 miesiące.
Newspoint objął to wydarzenie patronatem – w jego ramach organizatorzy szkoły będą mogli korzystać z monitoringu, a uczestnicy otrzymają specjalne darmowe testy narzędzia.
Więcej informacji na stronie School of New Media