School of New Media
4 kwietnia 2014, Paulina Pocheć
Jako Newspoint objęliśmy patronatem przedsięwzięcie szkoleniowe School of New Media. W ramach współpracy uczestnicy otrzymają specjalne darmowe testy narzędzia Newspoint i atrakcyjne rabaty. Jedne z zajęć, poświęcone metodom mierzenia skuteczności działań w mediach społecznościowych, poprowadzi Anna Miotk, dyrektor badań i rozwoju produktu w Newspoint.
Szkolenia w ramach School of New Media mają umożliwić uczestnikom zdobycie kluczowych kompetencji związanych z nowymi mediami. School of New Media to ponad 40 różnych zajęć nastawionych na zdobywanie kluczowych kompetencji, np. analiza grup i zachowań; strategia komunikacji i angażowania, badania, pomiar, zarządzanie, polityka, jak i prawne aspekty. Większość kursów ma charakter narzędziowy: od e-mail, przez social media, po mobile.
School of New Media stosuje model PPC, czyli Pay Per Class. Z bogatej oferty przedmiotów uczestnik wybiera najbardziej go interesujące w ramach dwóch ścieżek:
-
Community/New Media Manager – to rola w każdej firmie, która utrzymuje relacje ze swoimi klientami w sieci. Osoby z tą profesją pracują w celu stworzenia, rozwijania i zarządzania internetowymi społecznościami wokół marki lub konkretnego celu.
-
New Media Marketing, Strategy and Business – To osoba, która podejmuje biznesowe decyzje w zakresie wykorzystania internetu w marketingu, promocji, PR, HR i w wielu innych obszarach działania firmy. Zapewnia przywództwo, definiuje strategię, bezpośrednio wpływa na wydatki związane z podwykonawcami ds. technologii oraz różnego rodzaju agencjami.
Uczestnik rozpoczyna naukę w dowolnym momencie, w dowolnym momencie może również poprosić o wykaz odbytych zajęć w formie dyplomu. Nowe cykle przedmiotów uruchamiane są co trzy miesiące.
Więcej informacji na stronie: School of New Media.