Spotkanie z blogerami i ambasadorami Newspoint

11 kwietnia 2014, Paulina Pocheć

9 kwietnia o godz. 18:00 gościliśmy w naszym Pałacu ambasadorów Newspoint i zaprzyjaźnionych blogerów.

Pierwszy winny korek wystrzelił jeszcze przed rozpoczęciem prezentacji, więc atmosfera była bardzo przyjemna. Na początku prezes Robert Stalmach opowiedział co nieco o rynku monitoringu w Polsce oraz umiejscowił na nim Newspoint. W dalszej kolejności Sales Manager Ewelina Sosnowska zaprezentowała klientów Newspoint i najbliższe plany w rozwoju oferty oraz cennika usług. Dział IT reprezentował Piotr Boruta, który opisał w pigułce zaplecze technologiczne narzędzia monitorowania mediów i odpowiedział na kilka pytań publiczności. Na pytania odpowiadała również dyrektor ds. badań i rozwoju produktu Newspoint Anna Miotk, która na omawianych przez siebie slajdach pokazała jakie działania marketingowe prowadzi nasza firma.

W drugiej części spotkania nasz Account Manager Michał Dziadura zaprezentował nowy panel narzędzia Newspoint i pokazał wszystkim, jak z niego korzystać. Dalej już tylko jedzenie, picie, ciekawe rozmowy w kuluarach i nocne biegi na orientację wokół naszego budynku. Dziękujemy wszystkim za przybycie i mamy nadzieję, że w takim lub szerszym gronie będziemy spotykać się częściej!

 

Zapraszamy do obejrzenia wszystkich zdjęć na naszym FanPage



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...