10 lipca rusza pierwsza edycja bezpłatnych, wakacyjnych warsztatów z marketingu i sprzedaży w social media

9 lipca 2014, Paulina Pocheć

W dniu 10 lipca rozpoczyna się wakacyjny cykl bezpłatnych warsztatów z marketingu i sprzedaży w social media. Warsztaty skierowane są m.in. do specjalistów ds. marketingu, managerów, właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, działów marketingu oraz wszystkich osób odpowiedzialnych za marketing w firmie. Organizatorem cotygodniowych spotkań jest firma Punkt Krytyczny z Katowic. Partnerami wydarzenia są Newspoint – lider monitoringu Internetu w Polsce oraz Fundacja Rozwoju PrzedsiębiorczościTwój Startup”.

Tematyka szkolenia pozwoli zrozumieć uczestnikom czym jest marketing internetowy i jakie są jego części składowe. Jednym z głównych zagadnień będą media społecznościowe, jako podstawowe kanały komunikacji firmy z otoczeniem. Nie zabraknie również solidnej dawki najświeższych informacji obejmujących najważniejsze pojęcia oraz statystyki z zakresu Internetu w Polsce i na świecie. Ponadto uczestnicy warsztatów będą mieli możliwość skonfrontowania własnej wiedzy z rzeczywistością rynkową, która jest zmienna i wymagająca.

Indywidualne zapisy prowadzone są za pośrednictwem formularza rejestracyjnego  (każdy uczestnik może zapisać się tylko raz w wybranym przez siebie terminie). Maksymalna liczba uczestników podczas jednego szkolenia wynosi 15 osób.

Prelekcje poprowadzi założycielka firmy Punkt Krytyczny – Karolina Chrostek zajmująca się doradztwem marketingowym oraz organizacją certyfikowanych szkoleń z marketingu i sprzedaży w social media. Warsztaty będą odbywać się systematycznie w okresie od lipca do końca sierpnia. Każdorazowo miejscem spotkań będzie strefa coworkingu Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój Startup” przy ul. Wojewódzkiej 24/4 w Katowicach.

 



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...