10 lipca rusza pierwsza edycja bezpłatnych, wakacyjnych warsztatów z marketingu i sprzedaży w social media
9 lipca 2014, Paulina Pocheć
W dniu 10 lipca rozpoczyna się wakacyjny cykl bezpłatnych warsztatów z marketingu i sprzedaży w social media. Warsztaty skierowane są m.in. do specjalistów ds. marketingu, managerów, właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, działów marketingu oraz wszystkich osób odpowiedzialnych za marketing w firmie. Organizatorem cotygodniowych spotkań jest firma Punkt Krytyczny z Katowic. Partnerami wydarzenia są Newspoint – lider monitoringu Internetu w Polsce oraz Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój Startup”.
Tematyka szkolenia pozwoli zrozumieć uczestnikom czym jest marketing internetowy i jakie są jego części składowe. Jednym z głównych zagadnień będą media społecznościowe, jako podstawowe kanały komunikacji firmy z otoczeniem. Nie zabraknie również solidnej dawki najświeższych informacji obejmujących najważniejsze pojęcia oraz statystyki z zakresu Internetu w Polsce i na świecie. Ponadto uczestnicy warsztatów będą mieli możliwość skonfrontowania własnej wiedzy z rzeczywistością rynkową, która jest zmienna i wymagająca.
Indywidualne zapisy prowadzone są za pośrednictwem formularza rejestracyjnego (każdy uczestnik może zapisać się tylko raz w wybranym przez siebie terminie). Maksymalna liczba uczestników podczas jednego szkolenia wynosi 15 osób.
Prelekcje poprowadzi założycielka firmy Punkt Krytyczny – Karolina Chrostek zajmująca się doradztwem marketingowym oraz organizacją certyfikowanych szkoleń z marketingu i sprzedaży w social media. Warsztaty będą odbywać się systematycznie w okresie od lipca do końca sierpnia. Każdorazowo miejscem spotkań będzie strefa coworkingu Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój Startup” przy ul. Wojewódzkiej 24/4 w Katowicach.