MIXX Awards & Conference 2014
5 listopada 2014, Paulina Pocheć
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, po raz ósmy w swojej historii, podjął się zorganizowania konkursu i konferencji MIXX dla twórców najlepszych kampanii reklamowych realizowanych w internecie.
Koncepcja nagród MIXX („Marketing and Interactive Excellence”) została rozwinięta przez amerykański oddział IAB i funkcjonuje w USA z powodzeniem od 2005 roku. Nagrody MIXX przyznawane są dla twórców najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych roku. Profesjonalne jury, w skład którego wchodzą eksperci od reklamy, marketingu i internetu oraz marketerzy oceniać będzie wszystkie części kampanii, począwszy od strategii i kreacji, poprzez wybór mediów, po efektywność.
Uroczyste rozdanie nagród odbędzie się na gali Mixx Awards 6 listopada 2014 o godz. 20.00 w Palladium w Warszawie W dniu rozdania nagród po raz drugi odbędzie się MIXX Conference – wydarzenie poświęcone tematyce efektywności kampanii reklamowych. Tegoroczny MIXX odznacza się szeregiem nowości a nowa odsłona od 2013 r. nosi nazwę MIXX Awards & Conference.