Newspoint – najważniejsze wydarzenia 2014 roku

10 lutego 2015, Paulina Pocheć

2014 rok podsumowaliśmy infografiką o największych zmianach w Newspoint. Jest się czym chwalić, bo ciężką pracą całego zespołu udało nam się wiele osiągnąć. 

 

 

W skrócie:

  • od 2014 roku mamy globalne pokrycie – ponad 70 języków, w prawie wszystkich krajach świata, ponad 100 tys. serwisów www i ponad 4,8 mld danych w indeksie z internetu, social media, prasy i RTV. To unikalne pokrycie i zasięg doceniają nasi klienci, którzy zwiększali zakres współpracy z nami, a także nowi z Polski i zagranicy
  • Newspoint to także stale powiększające się archiwum danych; w tej chwili dostępne są u nas dane od 2006 roku z serwisów www i od 2008 roku z social media. Sami wszystkie treści indeksujemy, więc często mamy też dane, które z jakichś powodów zniknęły z Google.
  • Jakość danych to nasz wyróżnik. Jesteśmy zdeterminowani, żeby nadal być pod tym względem liderem na rynku. Dlatego też, mocno inwestujemy w serwery i coraz bardziej wydajne aplikacje. Od niedawna prawie cały hardware (w tej chwili 35 serwerów), który wykorzystujemy do świadczenia usług mamy w Polsce.
  • Nie zapominamy o usability narzędzia; w zeszłym roku uruchomiliśmy nowy, elastyczny i rozbudowany o dashboard marketera panel użytkownika. Automatyczny wydźwięk na liście wyników z możliwością ręcznej oceny, share of voice, share of discussion, tagi (etykiety), top autorzy i źródła, zupełnie nowe powiadomienia, to tylko niektóre nowości w panelu, który zbiera bardzo pozytywne recenzje użytkowników. Poza tym, co ważne dla klientów, w Newspoint jeden panel =wszystkie media; dane z wszystkich typów mediów integrujemy w pełnym zakresie funkcjonalności w jednym panelu.
  • Newspoint był i będzie firmą technologiczną, ale nasza oferta to już nie tylko monitoring i raporty wizerunkowe. Dostarczamy dane największym firmom konsultingowym i badawczym w Polsce, prowadzimy szkolenia i zajmujemy się Content Marketingiem (infografiki, raporty medialne, whitepapery) dla największych marek. Z naszych danych korzysta m.in. Onet, WP, Tajnikipolityki, OFBOR, IAB, PBI oraz TNS, z którym wspólnie tworzymy Consumer Index. Nasze ciekawostki, dzięki współpracy z AMS pojawiają się w wagonach warszawskiego metra.

Wielkie dzięki za to wszystkim, którzy tworzą Newspointa i pomagają nam stawać się coraz lepszymi: pracownikom, współpracownikom, partnerom, ambasadorom i oczywiście KLIENTOM – wszystkim od jednoosobowych działalności, freelancerów, blogerów i najmniejsze firmy po topowe marki globalne i największe polskie przedsiębiorstwa. Oby 2015 rok był dla nas jeszcze lepszy!

 

Wszystkich zainteresowanych tym, co się u nas działo zapraszamy do lektury infografiki!



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...