XXII seminarium z cyklu „Rewolucja w komunikacji” – „Trendy w performance marketingu”

18 października 2012, Paulina Pocheć

Jeżeli jesteś zainteresowany tematyką performance marketringu, to nie może Ciebie zabraknąć na XXII seminarium z cyklu „Rewolucja w komunikacji”. Jednym z prelegentów będzie Artur Banach, prezes zarządu NetSprint.pl. Jak podają organizatorzy spotkania – jego celem będzie zaprezentowanie najnowszych trendów w marketingu efektywnościowym na przykładzie “case studies”, jak również podzielenie się doświadczeniami ze strony klientów oraz wydawców. 

W trakcie konferencji poruszymy tematy dotyczące podstawowych zagadnień reklamy efektywnościowej, dokonamy analizy tego rynku w liczbach oraz skupimy się na bardziej zaawansowanych rozwiązaniach.

Zastanowimy się, czy RTB wyprze sieci afiliacyjne, w jaki sposób trwająca ekspansja platform xchane’owych wpłynie na małych wydawców oraz przedstawimy wykorzystanie zaawansowanego retargetingu w praktyce.

Wśród prelegentów znajdą się przedstawiciele firm/serwisów takich jak Admeta, Struq, Netsprint, NetSales i Tradedoubler.

Spotkanie poprowadzi Marta Klimowicz, AdTaily.

Wszystkich zainteresowanych uczestnictwem w najbliższym spotkaniu zapraszamy do rejestracji: konferencje_internet@agora.pl

Z powodu ograniczonej liczby miejsc zastrzegamy wejście na konferencję po otrzymaniu przez uczestników mailowego potwierdzenia zgłoszenia po uprzedniej rejestracji.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



8 maja 2024, Robert Sadowski

Forum IAB 2024

22 i 23 maja w w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się tegoroczne Forum IAB, które przebiegnie pod hasłem “25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”. Forum IAB to flagowa konferencja IAB Polska, wytyczająca standardy najlepszych praktyk e-marketingu. Stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Newspoint...

5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.