Newspoint patronem medialnym konferencji POWER OF CONTENT MARKETING!
15 maja 2015, Paulina Pocheć
NO BULLSHIT WITH CONTENT MARKETING
KONFERENCJA POWER OF CONTENT MARKETING, WARSZAWA, 28-29 MAJA 2015
Power of Content Marketing to branżowa konferencja, podczas której wiedzą i doświadczeniem podzielą się międzynarodowi eksperci, od lat tworzący i wdrażający strategie content marketing.
W tym roku tematem przewodnim konferencji będzie efektywność w kontekście wielokanałowego zastosowania narzędzi content marketing, które przekłada się na zyski firmy. Wśród prelegentów wystąpią m.in.: Björn Owen Glad (Spoon, Szwecja), Rainer Burkhardt (C3 Creative Code and Content, Niemcy), Nenad Senic (PM, Słowenia), Primož Inkret (PM, Słowenia), Paweł Tkaczyk (paweltkaczyk.com), Albert Hupa (IRCenter), Bartek Brach (markidobrzeopowiedziane.pl) oraz dr Jacek Wasilewski (Uniwersytet Warszawski), który będzie również gospodarzem konferencji.
Moim założeniem było, aby na tej konferencji pojawili się ludzie, którzy mają duże doświadczenie w realizacji strategii content marketingowych i odnieśli znaczące sukcesy. Nasi goście podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem – opowiedzą o tym, co było trudne, a co pozwoliło im odnieść sukces. Nie lubię kiedy ktoś zabiera mi swój czas kryptoreklamą prezentacyjną, tym bardziej zależało mi by dla wszystkich uczestników czas, który poświęcą na udział w konferencji był wartościowy i inspirujący”– komentuje Urszula Radzińska, prezes Stowarzyszenia Content Marketing Polska.
Drugi dzień konferencji poświęcony będzie praktycznemu zastosowaniu jednego z narzędzi content marketing – firmowego bloga. Warsztaty poprowadzą m.in. twórcy najlepszych polskich blogów firmowych – Marcin Gruszka z Play i Wojtek Jabczyński z Orange. Program warsztatów dostępny jest na stronie blogifirmowe.com
Blogujące Firmy to pierwsze tego typu, warsztatowe spotkane skierowane profesjonalistów social media w organizacjach. Poza wystąpieniami Marcina Gruszki i Wojtka Jabczyńskiego przewidzieliśmy panele o copywritingu, wideo oraz wszelkich aspektach prawnych, w tym zapożyczeniach, prawie cytatu czy dozwolonemu użytkowi w zakresie wykorzystywania treści na blogach firmowych. Zwrócimy także uwagę na aspekt obsługi klienta z wykorzystaniem bloga.” – mówi Dominik Kaznowski z blogifirmowe.com
Organizatorem wydarzenia Power of Content Marketing jest Stowarzyszenie Content Marketing Polska zrzeszające firmy oraz agencje wykorzystujące w swojej strategii narzędzia content marketing. Celem Stowarzyszenia jest edukowanie oraz kształtowanie wysokich norm w działalności marketingowej i wydawniczej. SCMP to platforma wymiany doświadczeń pomiędzy przedstawicielami wydawców prasy firmowej, mass mediów, twórców z branży wydawniczej, marketingowej oraz klientów.
Partnerem wydarzenia jest konkurs BLOG FIRMOWY ROKU organizowany jest od 2008 roku. Dotychczas przez projekt blogifirmowe.com przewinęło się ponad 1000 firm wykorzystujących blogi w komunikacji. Celem projektu jest popularyzacja wartościowego wykorzystania mediów społecznościowych w strategii komunikacyjnej polskich przedsiębiorstw. Konkursowi towarzyszy konferencja, podczas której prezentowane są wyniki badań polskiej blogosfery firmowej. Od 2014 roku międzynarodowym partnerem konkursu jest International Content Marketing Forum.
https://www.powerofcontentmarketing.com