Newspoint na Forum IAB 2015

26 maja 2015, Paulina Pocheć

Newspoint na Forum IAB 2015!

Już w dniach 10-11 czerwca odbędzie się 9. edycja Forum IAB – najważniejszego corocznego wydarzenia w obszarze marketingu internetowego. Na konferencji będziecie mieli okazję spotkać Newspoint!

Tegoroczna edycja Forum IAB odbędzie się w Multikinie w Złotych Tarasach pod hasłem: „Zaadaptuj się lub zgiń. Budowanie biznesu w erze cyfrowego konsumenta”. Konferencja poświęcona będzie decydującemu wpływowi użytkowników internetu na zmiany modeli biznesowych firm. Zagadnienie zostanie poruszone z różnych perspektyw – począwszy od komunikacji, w której coraz większą rolę odgrywają nowoczesne kanały, poprzez sprzedaż, która coraz częściej zostaje przeniesiona z kanałów off-line do on-line, aż po aspekt organizacyjny.

 

Podczas pierwszego dnia Forum IAB inspirować uczestników będą m.in. goście z zagranicy: Aster Papazyan z PayU/Allegro, Lars Bo Jeppesen z Dentsu Aegis Network oraz Chris Wallace z Mindshare. Opowiedzą o erze mobile i sposobach adaptacji do dzisiejszej rzeczywistości. Drugiego dnia swoimi doświadczeniami w tym zakresie podzielą się natomiast czołowi polscy eksperci marketingu internetowego. Wśród nich znajdą się m.in. członkowie zarządów czołowych polskich portali internetowych (Jacek Dzięcielak – Grupa Onet, Michał Brański – Grupa WP) czy też współzałożyciele bądź prezesi zarządu najbardziej innowacyjnych agencji i firm na rynku (Barbara Sołtysińska – LifeTube, Stefan Batory – iTaxi, Yuri Drabent – Lubię To).

 



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...