Oferta pracy: Specjalista w dziale analiz

14 grudnia 2015, Paulina Pocheć

Miejsce pracy: Warszawa

 

Zakres obowiązków:

– Analiza i synteza danych
– Tworzenie raportów, analiz, statystyk
– Prowadzenie projektów
– Opracowywanie oraz implementacja narzędzi analitycznych i marketingowych
– Przygotowywanie założeń projektów i umów
– Współpraca z działem sprzedaży – oferty i projekty

Oczekujemy:

– Energii, entuzjazmu, nastawienia na cel
– Zainteresowania nowymi technologiami
– Znajomości i praktycznego korzystania z Social Media
– Bardzo dobrej pracy w grupie
– Bardzo dobrej organizacji pracy
– Wykształcenia wyższego lub w trakcie uzyskiwania
– Znajomości narzędzi analitycznych i marketingowych
– Doświadczenie w analizowaniu danych, wyciąganiu wniosków przy wykorzystaniu narzędzi analitycznych będzie zaletą
– Bardzo dobrej znajomości narzędzi MS Office
– Dobrej znajomości języka angielskiego

Co oferujemy:

– bardzo dobrą atmosferę pracy
– wyzwania zawodowe
– możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju zawodowego i awansu
– ciekawe projekty dla największych firm na rynku

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”

Mail: rekrutacja@www.newspoint.pl



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...