Oferta pracy: Account/Junior Account

4 stycznia 2016, Paulina Pocheć

Miejsce pracy: Warszawa

Wymagania:

• Wykształcenie wyższe lub w trakcie uzyskiwania
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz Google Docs
• Zaangażowanie i pozytywne nastawienie na realizację celów
• Łatwość nawiązywania nowych kontaktów
• Optymistyczne podejście do życia, odporność na stres
• Pasja i empatia w obsłudze klienta
• Rzetelne wypełnianie zleconych obowiązków
• Kreatywność i nieustępliwość w rozwiązywaniu problemów
• Bardzo dobra organizacja swojego środowiska pracy
• Dobra znajomość języka angielskiego

Mile widziane:

• Doświadczenie w obsłudze klientów, partnerstwach, budowaniu relacji
• Doświadczenie w marketingu internetowym, zainteresowanie mediami społecznościowymi

Zadania:

• Obsługa aktualnych klientów Newspoint
• Aktywne rozpoznawanie potrzeb w określonym segmencie rynku
• Proponowanie nowych rozwiązań aktualnym klientom
• Prezentacje i warsztaty z klientami
• Aktywna komunikacja i budowanie długotrwałych relacji z obecnymi Klientami
• Przygotowywanie indywidualnych ofert dla Klientów
• Bieżące i okresowe raportowanie projektowe

Zapewniamy:

• Świetną atmosferę pracy
• Uczestnictwo w rozwoju lidera w zakresie monitoringu internetu w Polsce
• Dostęp do najnowszej technologii wyszukiwania informacji w internecie
• Projekty dla najlepszych firm na rynku
• Rozwój zawodowy oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji

Aplikacje prosimy wysyłać na adres: rekrutacja@www.newspoint.pl
Czekamy na Twoje CV!

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...