Komunikacja firm w nowym wymiarze – Newspoint i netPR.pl łączą siły

1 marca 2016, Paulina Pocheć

Newspoint i netPR.pl podpisały umowę o współpracy, która w najbliższych tygodniach zaowocuje pojawieniem się nowej usługi dla firm. Integracja systemów prasowych i monitoringu mediów pozwoli efektywniej zarządzać swoją komunikacją.

Współczesne media wciąż ewoluują. Internet i media społecznościowe na stałe zmieniły dynamikę profesjonalnej komunikacji. Mamy dostęp do coraz większej ilości danych. Głównym wyzwaniem staje się ich analiza i przełożenie jej na skuteczne działania. Wspólna usługa to narzędzie, które ma w tym pomóc.

Co daje połączenie platformy monitoringu (śledzenie wzmianek we wszystkich mediach, automatyczne raporty i powiadomienia, dostęp do 10-letniego archiwum) z możliwościami komunikacyjnymi systemów prasowych (biura prasowe, centra informacji powiązane z witryną firmy, integracja z infoWire.pl, mailing, budowa zasięgu przez social media)? Lepszą analitykę dotychczasowych działań oraz możliwość obserwacji publicznej dyskusji i szybkiego reagowania na kryzysy lub popularne trendy.

Użytkownicy będą mogli zarządzać całą swoją komunikacją i widzieć jej efekty w jednym miejscu – mówi Jacek Partyka, odpowiedzialny w netPR.pl za wdrożenie projektu.Będzie można sprawdzić, jak podjęte działania (np. informacja prasowa czy mailing) przełożyły się na liczbę publikacji czy ich wydźwięk. Analiza dotychczasowych kampanii pozwoli lepiej przygotować się do przyszłych, co jest prawdziwym wyzwaniem w czasach big data.

Dziś trudno mówić o profesjonalnej komunikacji, jeśli nie wiemy, co w sieci „piszczy” – mówi Robert Stalmach, prezes Newspoint. – Do tej pory monitoring mediów funkcjonował jako zewnętrzna usługa wspierająca. Teraz wymagającym klientom chcemy dać więcej, umożliwiając im integrację informacji pochodzących z naszej usługi z zestawem narzędzi wspomagających cały proces komunikacyjny.

Tego rodzaju współpracę planowaliśmy nawiązać już dawno. Od potencjalnego partnera oczekiwaliśmy jednak, oprócz jakości usługi monitoringu, nowoczesnego interfejsu programistycznego i myślenia kategoriami jutra. Newspoint sprawdził się na wszystkich polach – mówi Marek Woźniak, prezes netPR.pl. – To naturalna droga rozwoju rynku usług, które oferujemy od 15 lat – podsumowuje.

Pilotażowa wersja usługi pojawi się już w marcu. Narzędzie będzie sukcesywnie wzbogacane o nowe funkcjonalności i integrowane z pozostałymi wtyczkami netPR.pl. Pojawi się np. możliwość przeglądania historii publikacji danego autora czy bezpośredniego kontaktu z nim za pomocą mediów społecznościowych.

Więcej informacji:

Kontakt do mediów:

netPR.pl: Anna Woźniak, tel. 608 677 653, e-mail: a.wozniak@netpr.pl

Newspoint: Igor Rudnicki, tel. 665 853 325, e-mail: igor.rudnicki@www.newspoint.pl

***

netPR.pl sp. z o.o. jest firmą technologiczną, która oferuje oprogramowanie internetowe wspomagające komunikację jako usługę w tzw. chmurze. Specjalizuje się w rozwijaniu systemów prasowych, telewizji internetowych, blogów korporacyjnych i serwisów relacji inwestorskich.

infoWire.pl jest pierwszym w Polsce serwisem dystrybucji informacji dla mediów, obejmującym treści redakcyjne wideo oraz komunikaty i materiały prasowe kilkuset firm. Oferuje również usługę dystrybucji materiałów wideo w jakości telewizyjnej. Tworzy programy do wykorzystania w telewizjach konwencjonalnych i internetowych. Dysponuje profesjonalnie wyposażonym studiem telewizyjnym.

Newspoint sp. z o.o. świadczy kompleksowe usługi związane z badaniami mediów: monitoring internetu (media społecznościowe i serwisy internetowe – unikalne, 10-letnie archiwum danych), monitoring prasy, radia i telewizji, sprzedaż danych, pogłębione raporty i analizy medialne oraz usługi badawcze w oparciu o ilościową (CAWI) i jakościową analizę treści (FGI i IDI). Oferuje najwyższą jakość danych na polskim rynku, unikalne pokrycie języków zagranicznych (75 języków ze 170 krajów świata) i największy zakres monitorowania (ponad 10 tysięcy polskich i 150 tysięcy zagranicznych serwisów internetowych; 30 mln źródeł social media).



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...