Przygotowujemy kolejne szkolenia. Trwają zapisy!

21 lipca 2016, Paulina Pocheć

Wakacje to czas odpoczynku. Jednak my wciąż w wirze pracy! Przygotowujemy dla Was kolejną serię szkoleń, które rozpoczną się już jesienią. Teraz zapraszamy na chwilę wspomnień – czyli skrót z naszych cyklicznych warsztatów przeprowadzanych w minionym półroczu.

2016 rok zaczęliśmy szkoleniem o efektywnym zarządzeniu wizerunkiem w sieci. Podczas warsztatów słuchacze mogli dowiedzieć się jak skutecznie prowadzić komunikację w social media i optymalizować swoją stronę internetową. Przedstawiliśmy również ciekawe przykłady wykorzystania monitoringu mediów w bieżącej działalności marki i sytuacjach kryzysowych. Szkolenie cieszyło się dużym powodzeniem dlatego nasi prelegenci przeprowadzili je ponownie w marcu.

„Już dziś poznaj przyszłość marketingu Twojej firmy” – to hasło  towarzyszyło czerwcowemu szkoleniu Content First, które zorganizowaliśmy razem z agencją „Bazgroł”. Osoby odpowiedzialne w firmach za marketing, PR, strategię i narzędzia digitalowe nauczyły się tworzyć skuteczną strategię contentową, przekazać najważniejsze informacje o firmie bez nachalnego wydźwięku reklamowego, kreować ekosystem, w którym treści pracują na naszą korzyść i efektywnie monitorować treści.

Wciąż opracowujemy nowe materiały i rozwijamy się dla Was, dlatego szczegóły dotyczące nadchodzących szkoleń przedstawimy już niebawem. – Świat marketingu zmienia się błyskawicznie, dlatego warto stale poszukiwać wiedzy, podnosić kompetencje, szukać benchmarków, uczyć się na błędach i sukcesach innych, zmieniać dotychczasowe działania po to, aby stale podtrzymywać zainteresowanie klientów – mówi Robert Stalmach, nasz CEO. Firmy zainteresowane szkoleniami dotyczącymi marketingu internetowego i monitoringu mediów już dziś mogą się do nas zgłaszać, zapisy trwają. Zapytania prosimy kierować na adres: kontakt@www.newspoint.pl, tel. (22) 415 59 96.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

4 stycznia 2024, Robert Sadowski

Newspoint & IMM & More Bananas On The Marketing Tour 2. Przystanek Kielce [szkolenie]

W 2019 i 2020 roku wraz z agencją kreatywną More Bananas wyruszyliśmy w wielką marketingową podróż po Polsce. Odwiedziliśmy kilka miast i przekazaliśmy naszą wiedzę i doświadczenia biznesowe z szeroko pojętego marketingu internetowego. Cykl cieszył się dużą popularnością. Potem przyszła pandemia covid, lock down i musieliśmy przerwać te szkolenia. W tym roku postanowiliśmy wrócić do...

13 września 2023, Robert Sadowski

Webinar Newspoint: Mapping influencerów

Zapraszamy na 42. webinar Newspoint. Robert Sadowski – Digital Marketing Manager Newspoint pokaże, jak znaleźć najbardziej odpowiednich influencerów dla danej marki i jakie narzędzia do tego wykorzystać. Influencer marketing (IM) od kuchni – praktyczna wiedza od analityków mediów.

6 czerwca 2023, Robert Sadowski

Webinar Newspoint: Dlaczego warto korzystać z monitoringu mediów?

Zapraszamy na 41. webinar Newspoint. Anna Piskorska – Business Development Manager Newspoint pokaże, o co najczęściej firmy pytają przed podjęciem współpracy z platformami do monitorowania mediów.