Badanie o dyskusjach Polaków w internecie – ogrzewanie podłogowe

1 września 2016, Paulina Pocheć

Dla firmy TECE przeprowadziliśmy badanie o dyskusjach Polaków w internecie na temat ogrzewania podłogowego. Wynika z niego, że spośród wszystkich tematów związanych z techniką sanitarną, zagadnienia dotyczące ogrzewania podłogowego są najczęściej poruszane przez internautów. Czy warto i na jakim podłożu – to główne wątki poruszane na forach budowlanych przez przyszłych użytkowników ogrzewania podłogowego.

Punkt widzenia

Sezon jesienny to czas sprzyjający kompleksowym remontom. Gdzie, jeśli nie w internecie, dyskutujemy o malowaniu, montażu urządzeń sanitarnych czy instalacjach elektrycznych? Według wyników badania przeprowadzonego w mediach społecznościowych, na forach i blogach, w okresie od stycznia do kwietnia 2016 roku, aż 96% postów dotyczyło ogrzewania podłogowego. Okazuje się, że ten najpopularniejszy system grzewczy ostatnich lat zyskuje kolejnych sympatyków. To mężczyźni są osobami najczęściej wypowiadającymi się w kwestiach remontowo-budowlanych i zwykle do nich należą decyzje związane z organizacją prac remontowych. Nierzadko występują w roli ekspertów, zwłaszcza w tematach instalacji grzewczych. Kobiety zwracają uwagę na bardziej funkcjonalne aspekty rozwiązania. Ciepła podłoga w kuchni, salonie, holu czy łazience, to komfort użytkowania. W porównaniu do tradycyjnych grzejników, wodne ogrzewanie podłogowe daje także większą swobodę aranżacji wnętrza.

Użytkownicy wybierają TECE

Z badania wynika także, że liderem w zakresie wodnego ogrzewania podłogowego jest firma TECE, która była najczęściej wymienianym przez internautów producentem rozwiązań grzewczych i sanitarnych. Użytkownicy chwalą ją zwłaszcza za trwałość, bezawaryjność oraz modułowość. Rury grzewcze, osprzęt do ich układania oraz rozdzielacze są proste w obsłudze i ekonomiczne w eksploatacji. „Inteligentna technika domowa” oferuje wiele możliwości, otwierające nowy wymiar nowoczesnego mieszkania.

Wiedzieć więcej

Jak wykazało badanie, najwięcej pytań internautów dotyczyło kwestii montażu ogrzewania podłogowego – jak przygotować podłoże, jaki rozdzielacz wybrać? Przyszli użytkownicy dopytywali się także, czym kierować się przy wyborze ogrzewania podłogowego czy  ile powinny wynosić odległości między rurami. Opinie dotyczące tego, że ogrzewanie podłogowe jest drogie i nieopłacalne, odchodzą w niepamięć. Większość osób rekomenduje te rozwiązania. W przeciwieństwie do tradycyjnych grzejników, koszty użytkowania „podłogówki” mogą zmniejszyć się nawet trzykrotnie. Dostępne dziś na rynku modele pozwalają na całkowicie kontrolowany przepływ energii, akumulację i oddawanie ciepła, kiedy tego potrzebujemy.

Szczegółowe wyniki badania znajdują się w załączonej infografice.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...