Mariusz Mika odpowiedzialny za New Business w Newspoint

26 czerwca 2018, Robert Sadowski

Mariusz Mika przeszedł z Datarino do Newspoint – firmy zajmującej się monitoringiem mediów, analityką influencerów i big data. Objął w niej stanowisko Head of New Business. Rolą Mariusza będzie pozyskiwanie nowych klientów na kompleksowe usługi analityczne oparte na danych z monitoringu oraz zwiększenie skali przychodów Newspoint.

Mariusz Mika w swoim dotychczasowym portfolio zawodowym pozyskiwał i obsługiwał m.in. takie marki, jak: IKEA, Ambasada Austrii, Ambasada Szwajcarii, Ambasada Niemiec, Stena Line, ITAKA, Giant Polska, Go Sport, Decathlon, Euro RTV AGD, FFiL ŚNIEŻKA, BRW SA. W pracy interesuje go dostarczanie wartości dodanej klientowi. Uważa, że oferowanie wiedzy klientowi wraz z wariantem jego użycia daje szerokie możliwości wykorzystania usług/produktów na rynku, na którym przyszło mu działać.

Lubię, gdy dostarczana przeze mnie wartość buduje przewagę konkurencyjną klienta. W sprzedaży bardzo cenię model oferowany przez metodologię Davida Sandlera, która zakłada docieranie do sedna tematu, humanizuje relacje biznesowe, a także porządkuje proces sprzedaży. Bliska jest mi także idea „wyróżnij się albo zgiń” budowana na osobowości człowieka – dodaje Mariusz Mika.

Pod koniec 2017 Newspoint zaprezentował nowy panel użytkownika z modułem influencerów i metadanymi, a równolegle, kompleksowo zmienił identyfikację wizualną – wprowadził nowe logo, standardy prezentacji i nową stronę www. Nowy panel Newspoint dostępny jest w modelu SaaS dla użytkowników z całego świata (Newspoint monitoruje 75 języków ze 170 krajów).

Mariusz ma za zadanie znaczne zwiększenie skali biznesu Newspoint z monitoringu mediów i analityki influencerów głównie z rynku agencyjnego i dużych klientów końcowych, w tym z rynków zagranicznych. Do zadań Mariusza należeć będzie pozyskiwanie nowych klientów na kompleksowe usługi analityczne oparte na danych uzyskiwanych dzięki narzędziu Newspoint, rozwój nowych obszarów biznesowych Newspoint, takich jak wykorzystanie analityki big data w content marketingu, nawiązywanie partnerstw usprawniających procesy sprzedaży i pomagających zwiększyć skalę przychodów spółki – mówi CEO Newspoint Robert Stalmach.

Z digitalem Mariusz Mika związany jest od 2004 roku. Początki jego kariery to Eniro Polska, następnie ponad 10 lat w spółce Netsprint i ostatnio Datarino Group. Magister historii Uniwersytetu Jagiellońskiego, ukończył również studia podyplomowe z zakresu zarządzania w reklamie i zarządzania nowoczesną firmą. Posiadacz międzynarodowego certyfikatu ILM 5 wydanego przez The Institute of Leadership and Management w Londynie. Prywatnie mąż jednej żony, tato trójki dzieci, uwielbia górskie rodzinne wędrowanie, spędzanie wspólnego czasu z rodziną, pływanie kajakiem. Miłośnik dźwięku klasycznych gitar, skrzypiec i fortepianu. Entuzjasta roweru, jako środka lokomocji. Orędownik wzmocnienia męskich wartości w dzisiejszym życiu.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...