Jak skutecznie promować się w 2019 roku? [szkolenie]

19 lutego 2019, Kamil Kalinowski

Zdecydowałeś się postawić pierwsze kroki na drodze do zbudowania swojej obecności w mediach społecznościowych? Przeglądasz poradniki i przygniata Cię waga informacji i zasad, którymi rządzi się internet? Potrzebujesz konkretnej wiedzy i sprawdzonych rozwiązań!

Skorzystaj z naszego szkolenia organizowanego we współpracy z 110% Social, które odbędzie się 14 marca w Centrum Żoliborz.

Przejdź przez 3 bloki, które odkryją możliwości i potencjalne problemy promocji aktywności w mediach społecznościowych, wyjaśnią magię content marketingu i przekonają do SEO, a także pokażą w jaki sposób monitorować własne dokonania na tle konkurencji.

Plan warsztatu:

I – wyzwania podczas budowania swojej obecności w social media – Filip Cieślak, 110% Social :
– (re)ewolucja rynku mediów
– 6 najistotniejszych wyzwań

II – pozycjonowanie SEO i content marketing – Robert Sadowski, Newspoint:
– Czemu content marketing jest taki ważny?
– Rodzaje treści dostępnych w pracy marketera
– Tworzenie contentu z danych pochodzących z monitoringu mediów
– Po co mi SEO?
– Jak się robi dobre SEO?
– Tworzenie bazy słów kluczowych
– Analiza GOOGLE SEARCH CONSOLE

III – monitoring marki i konkurencji – Paulina Pocheć, Newspoint:
– Czym jest monitoring mediów?
– Kto korzysta z takiego rozwiązania?
– Co zyskujemy dzięki monitorowaniu mediów?
– W jaki sposób monitoring może zwiększać sprzedaż w firmie?

Szczegóły w wydarzeniu
Kup bilety na stronie Evenea






Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

4 stycznia 2024, Robert Sadowski

Newspoint & IMM & More Bananas On The Marketing Tour 2. Przystanek Kielce [szkolenie]

W 2019 i 2020 roku wraz z agencją kreatywną More Bananas wyruszyliśmy w wielką marketingową podróż po Polsce. Odwiedziliśmy kilka miast i przekazaliśmy naszą wiedzę i doświadczenia biznesowe z szeroko pojętego marketingu internetowego. Cykl cieszył się dużą popularnością. Potem przyszła pandemia covid, lock down i musieliśmy przerwać te szkolenia. W tym roku postanowiliśmy wrócić do...

13 września 2023, Robert Sadowski

Webinar Newspoint: Mapping influencerów

Zapraszamy na 42. webinar Newspoint. Robert Sadowski – Digital Marketing Manager Newspoint pokaże, jak znaleźć najbardziej odpowiednich influencerów dla danej marki i jakie narzędzia do tego wykorzystać. Influencer marketing (IM) od kuchni – praktyczna wiedza od analityków mediów.

6 czerwca 2023, Robert Sadowski

Webinar Newspoint: Dlaczego warto korzystać z monitoringu mediów?

Zapraszamy na 41. webinar Newspoint. Anna Piskorska – Business Development Manager Newspoint pokaże, o co najczęściej firmy pytają przed podjęciem współpracy z platformami do monitorowania mediów.