Relacja z XIX Kongresu Profesjonalistów Public Relations

27 kwietnia 2019, Kamil Kalinowski

25 i 26 kwietnia 2019 roku w Rzeszowie odbył się Kongres Profesjonalistów Public Relations pod hasłem „Social media, Influencerzy i zabezpieczenia kryzysowe”. Wydarzenie zgromadziło ponad 250 gości, którzy w 21 prelekcjach i 2 warsztatach przedstawili tematy dotyczące branży PR oraz marketingu.

XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations po raz kolejny udowodniła, że Rzeszów jest Polską stolicą PR. Podczas dwóch dni najwięksi Polscy eksperci mieli okazję poprowadzić prelekcje, w których poruszano najaktualniejsze i najciekawsze tematy i zjawiska branżowe.

Swoje prezentacje przedstawili m.in. founder & managing director Mediakraft TV – Ryan Socash, rzecznik prasowy Zimowej Narodowej Wyprawy na K2 – Michał Leksiński, szef biura prasowego i rzecznik Orange Polska – Wojciech Jabczyński i dyrektor wykonawczy ds. komunikacji korporacyjnej PKN ORLEN – Adam Burak. O rynku influencerów w 2019 roku opowiedział medioznafca Maciej Budzich, autor bloga mediafun.pl.

Równolegle do bloku warsztatowego miała miejsce sesja naukowa pt. „Polskie standardy etyczne w public relations” pod patronatem Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz Uniwersytetu Warszawskiego i Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Wystąpili m.in. prof. dr hab. Janusz Adamowski oraz dr hab. Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Warszawskiego, prof. dr hab. Beata Ociepka z Uniwersytetu Wrocławskiego i prof. dr hab. Jerzy Olędzki z Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 lutego 2024, Robert Sadowski

Relacja z konferencji IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii

15 lutego w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbyła się pierwsza w tym roku konferencja z cyklu IAB HowTo. Tym razem połączone siły grup roboczych IAB Polska przedstawiły aktualną wiedzę z zakresu SEM, SEO, mobile marketingu, social mediów, e-PR, content marketingu, influencer marketingu oraz reklamy w modelu programmatic. Wszystko po to, by zwiększyć efektywność w obliczu...

6 grudnia 2023, Robert Sadowski

Kształtowanie przyszłości finansów: wnioski z 14. FinTech & 13. InsurTech Digital Congress

4 grudnia 2023 roku w The Westin Warsaw Hotel odbył się 14. FinTech & 13. InsurTech Digital Congress – wydarzenie gromadzące czołowych ekspertów branż fintech i insurtech. Newspoint był Patronem Medialnym kongresu.

27 listopada 2023, Adriana Baranowska

Fotorelacja z barcampu semWAW

17 listopada 2023 roku na Campusie Google for Startups w Warszawie odbyła się pierwsza edycja semWAW, czyli bliźniaczego semKRK – eventu krakowskiego. Newspoint był patronem medialnym wydarzenia i przygotował fotorelację z wystąpień wszystkich prelegentów.

22 listopada 2023, Robert Sadowski

Relacja z konferencji IAB HowTo: AI Transformation – jak sztuczna inteligencja zmienia Twój biznes

16 listopada 2023 w Multikinie w Złotych Tarasach odbyła się kolejna konferencja z cyklu IAB HowTo. Tym razem poświęcona najnowszym trendom, wymianie wiedzy praktyków, ciekawym case studies, a także aktualnej sytuacji prawnej oraz wpływom AI na branżą reklamową. Newspoint przygotował obszerną fotorelację z wystąpień wszystkich prelegentów.

22 listopada 2023, Robert Sadowski

XVII Smart City Forum – Innowacje, Równość i Zrównoważony Rozwój

20-21 listopada 2023 roku w The Westin Warsaw Hotel odbyło się XVII Smart City Forum – spotkanie włodarzy miast, specjalistów administracji samorządowej oraz przedstawicieli zarządów firm działających w obszarze smart city. Wydarzenie zgromadziło 440 uczestników, którzy wysłuchali debat i wystąpień merytorycznych z udziałem ekspertów w dziedzinie funkcjonowania i rozwoju inteligentnych miast. Newspoint był Patronem Medialnym wydarzenia.