II Turniej Niepodległości o Puchar PGE

8 listopada 2019, Kamil Kalinowski

9 listopada na stadionie Polonii Warszawa odbędzie się turniej, w którym młodzi piłkarze symbolicznie dokończą ligę z 1939 roku przerwaną wybuchem II Wojny Światowej. Na boisku zagrają dzieci reprezentujące historyczne kluby, a wszystko w otoczce prawdziwego piłkarskiego święta.

W turnieju wezmą udział drużyny, które brały udział w lidze w 1939 roku, czyli Ruch Chorzów, Wisła Kraków, Pogoń Lwów, AKS Chorzów, Warta Poznań, Cracovia Kraków, Polonia Warszawa, Garbarnia Kraków. Gościnnie pojawią się również Lechia Gdańsk i Pogoń Kraków.

W zespołach wystąpią zagrają roczniki 2010 i 2008 (łącznie około 350 uczestników).

Wyjątkowością tego turnieju – oprócz klucza doboru drużyn – jest to, że jest on w 100% darmowy – jest to jedyny w pełni darmowy turniej w Polsce.

Wspaniała inicjatywa łącząca sport młodzieży, historię, patriotyzm i ducha walki o wolność i niepodległość nie ograniczy się do rozgrywek piłkarskich.

Oprócz boiskowych zmagań przewidziane są:

– prelekcja historyczna Instytutu Pamięci Narodowej,

– konkurs historyczny,

– strefa Cobi z wystawą, gdzie – oprócz ekspozycji modeli historycznych „Historia Wojska Polskiego” – znajdzie się strefa budowy, a także wielka diorama historyczna „Wrzesień 1939” z nauką zasad Historycznej Gry Bitewnej. Nie zabraknie także konkursów i wielu innych atrakcji,

– koncert Przemysława Majewskiego który prowadzi fantastyczną akcję „100 Tysięcy Płyt na 100- lecie Niepodległości”,

– punkt edukacyjny „Pierwsza Pomoc”, który poprowadzi Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego „Meditrans”,

– punkt fizjoterapii sportowej i USG, który poprowadzi klinika „Return To Play”,

– przed budynkiem głównym stanie Mobilne Centrum Edukacji, dzięki któremu można zanurzyć się w świecie wirtualnej nauki, odkryć tajniki robotyki lub nauczyć się podstaw programowania,

– w namiocie gastronomicznym (między boiskami) na  kibiców i gości będzie czekać darmowy poczęstunek (grochówka, ciasta, kawa, herbata itp.).

Więcej szczegółów znajdziesz na stronie internetowej oraz na wydarzeniu.

Patroni/partnerzy: Ministerstwo Sportu i Turystyki, Ministerstwo Edukacji Narodowej, Instytut Pamięci Narodowej, Biuro Bezpieczeństwa Narodowego, Niepodległa, Polski Związek Piłki Nożnej, Stołeczne Centrum Sportu Aktywna Warszawa,Urząd Dzielnicy Warszawa Śródmieście, Fundacja Lotto, Polonia Warszawa S.A., Mazowiecki Związek Piłki Nożnej, Małopolski Związek Piłki Nożnej, Cobi, Return To Play, dumastolicy.pl, Kibice Razem Polonia Warszawa, Muzeum Historii Polski, Szkoła Podstawowa nr. 158, Muzeum Powstania Warszawskiego, Mind King, MKS Polonia Warszawa, Meditrans, Newspoint.

Sponsorzy: główny to PGE, Gaz-System, Bowi-Trans, Ultrim, Body Chief, D.S. Fokus.

Patroni medialni: korporacyjny TVP, Polskie Radio, footbar.info.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...