W 2019 roku mieliśmy okazję spotykać się z ludźmi z absolutnie różnych branż i stron. Różne potrzeby, zupełnie inne wymagania i materiał roboczy. Nasze ostatnie szkolenie dotyczyło działki marketingu sportowego – tym razem dla ekipy Klub Sportowy LIDER Grodzisk Mazowiecki.
Newspoint nie zamyka się w ramy narzędzia monitorującego media. Oferujemy bazę porad i wskazówek w szeroko pojętej dziedzinie marketingu internetowego. Tym razem nasz ekspert Robert Sadowski przygotował obszerny materiał szkoleniowy dla zespołu sportowego KS LIDER Grodzisk Mazowiecki.
Nierozłącznym elementem sportu i związanych z nim eventów są pieniądze pozyskiwane z ramienia sponsorów i partnerów, a co za tym idzie coraz większa baza reklamowa.
Niegdyś gazety, szeptanki i słupy ogłoszeniowe, dzisiaj ogromna machina marketingowa, której działania sięgają każdej części mediów. Outdoor, filmy, gify, zdjęcia, internetowe społeczności. Sport jest wszędzie i należy być wszędzie razem z nim.
Trendy wytyczają najwięksi: wielkie kluby piłkarskie, stajnie zespołów F1, potężna machina Red Bulla, lecz narzędzia internetowe są dostępne dla wszystkich. Nie ma żadnych wymówek. Najlepszym przykładem są internetowe działania stołecznego klubu piłkarskiego Coco Jambo Warszawa, który na co dzień występuje w B-klasie, a mimo to notuje zaskakujące zasięgi i aktywności swojej działalności.
Poznaj narzędzia i metody na wzrost swoich wyników w internecie. Naucz się przekładać je na wskaźniki i dane, które zainteresują Twojego potencjalne sponsora.
Zainteresuj się takimi hasłami jak:
ekwiwalent reklamowy,
zasięg,
zaangażowanie.
Wskocz na wyższy poziom obsługi mediów społecznościowych i wykorzystuj ich odmienne charakterystyki.
Dziękujemy grupie za zainteresowanie i wielką chęć działania. Tym samym życzymy powodzenia na nowy rok! 😉
Zapraszamy również inne kluby piłkarskie i organizatorów sportowych do kontaktu. Oferujemy szkolenia oraz raporty ekwiwalentowe i sponsoringowe, a także kompleksowe audyty mediowe.
W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...
Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.
W 2019 i 2020 roku wraz z agencją kreatywną More Bananas wyruszyliśmy w wielką marketingową podróż po Polsce. Odwiedziliśmy kilka miast i przekazaliśmy naszą wiedzę i doświadczenia biznesowe z szeroko pojętego marketingu internetowego. Cykl cieszył się dużą popularnością. Potem przyszła pandemia covid, lock down i musieliśmy przerwać te szkolenia. W tym roku postanowiliśmy wrócić do...
Zapraszamy na 42. webinar Newspoint. Robert Sadowski – Digital Marketing Manager Newspoint pokaże, jak znaleźć najbardziej odpowiednich influencerów dla danej marki i jakie narzędzia do tego wykorzystać. Influencer marketing (IM) od kuchni – praktyczna wiedza od analityków mediów.
Zapraszamy na 41. webinar Newspoint. Anna Piskorska – Business Development Manager Newspoint pokaże, o co najczęściej firmy pytają przed podjęciem współpracy z platformami do monitorowania mediów.