III Konferencja Digital Marketing
8 stycznia 2020, Robert Sadowski
Zapraszamy do udziału w III edycji konferencji „Digital Marketing”, której Newspoint został Patronem Medialnym. Uczestnicy otrzymają dużą dawkę aktualnej, użytecznej wiedzy, możliwość poszerzenia swoich umiejętności, wymiany doświadczeń i poznania najnowszych trendów podanych w postaci inspirujących prelekcji, dyskusji panelowej czy sesji Q&A z ekspertem.
Podczas konferencji zobaczymy m.in.:
- co nas czeka w digitalu,
- jakie pułapki czyhają na budżet kampanii,
- podstawy budowania kontentu atrakcyjnego, w którego kreacji wezmą udział userzy ,
- ciekawe case' y skutecznej współpracy między markami,
- co zrobić, aby nie pojawili się hejterzy,
- jak zbudować ekosystem technologii, który przyniesie realną wartość,
- algorytmy w marketingu,
- czego oczekuje klient w digitalu.
Serdecznie zapraszamy do udział w wydarzeniu, którego wysoki poziom merytoryczny został dostrzeżony przez ekspertów marketingu.
Wśród prelegentów m. in.:
- Karol Suchodolski, Senior Account Manager i Team Leader – Gaming w LifeTube
- Maciek Zborszczyk, Affiliate Marketing Manager, Groupon – kierownik zespołu odpowiedzialnego za rynki Europy, Bliskiego Wschodu i Azji
- Piotr Zieliński, Dziennikarz, szkoleniowiec. Właściciel agencji doradztwa medialnego, MediaLeaders
- Robert Wielgo, CMO, członek zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
- Jakub Bąkała, Performance Director oraz Co-owner w agencji FormUp
26-27 lutego 2020, Warszawa
ORGANIZATOR: Puls Biznesu
KONTAKT: 22 333 97 77, wiedzaklasybiznes@pb.pl
Zapisy na: https://www.pb.pl/konferencje/