Multiscreen Day 2020
11 lutego 2020, Robert Sadowski
Zostaliśmy Partnerem Multiscreen Day 2020. Konferencja koncentrować się będzie na tematach związanych z pokoleniami Y i Z, ale nie tylko. Zagłębi się również w świat najmłodszego pokolenia, które w podręcznikach marketingu zyskało już miano generacji alfa.
Multiscreen Day 2020 odbędzie się 19 marca w Ms Mermaid, ul. Wioślarska 8, Warszawa
Multiscreen Day to gwarancja najbardziej aktualnej wiedzy z branży i najwyższego poziomu merytorycznego. Swoimi doświadczeniami podzielą się marketerzy, przedstawiciele domów mediowych, agencji, firm badawczych i producenci kontentu.
Multiscreen Day to najlepsze źródło inspiracji. Nie zabraknie najnowszych trendów, konkretnych, ciekawych przykładów i kreatywnych rozwiązań.
Multiscreen Day to doskonała okazja do nawiązania relacji biznesowych, dzielenia się wiedzą i wymiany doświadczeń między uczestnikami konferencji.
PROGRAM KONFERENCJI:
- Wojna streamingowa, jej wpływ na polski rynek, lokalne inicjatywy nadawców
- TikTok, Instagram, Snapchat, komunikatory – młodzi ludzie inaczej korzystają z social mediów i co z tego wynika
- Gry i streaming gier na żywo – Twich, YT, Facebook Live – wszystko, co każdy powinien wiedzieć
- Pokolenie alfa, co wiemy o najmłodszym audytorium – fanach Minecrafta i Fortnite, ale nie tylko
- Młoda generacja jako wyzwanie dla media plannerów
- Tradycyjna telewizja w epoce mobile – jak odpowiada na nowe wyzwania
- Jak 5G i inne nowe technologie wpłyną na media i zwyczaje konsumentów
- Podcasty – nowe medium dla słuchaczy i… marketerów
Zapraszamy do udziału -> http://multiscreenday.pl/#register