Multiscreen Day 2020

11 lutego 2020, Robert Sadowski

Zostaliśmy Partnerem Multiscreen Day 2020. Konferencja koncentrować się będzie na tematach związanych z pokoleniami Y i Z, ale nie tylko. Zagłębi się również w świat najmłodszego pokolenia, które w podręcznikach marketingu zyskało już miano generacji alfa.

Multiscreen Day 2020 odbędzie się 19 marca w Ms Mermaid, ul. Wioślarska 8, Warszawa

Multiscreen Day to gwarancja najbardziej aktualnej wiedzy z branży i najwyższego poziomu merytorycznego. Swoimi doświadczeniami podzielą się marketerzy, przedstawiciele domów mediowych, agencji, firm badawczych i producenci kontentu.

Multiscreen Day to najlepsze źródło inspiracji. Nie zabraknie najnowszych trendów, konkretnych, ciekawych przykładów i kreatywnych rozwiązań.

Multiscreen Day to doskonała okazja do nawiązania relacji biznesowych, dzielenia się wiedzą i wymiany doświadczeń między uczestnikami konferencji.

PROGRAM KONFERENCJI:

  • Wojna streamingowa, jej wpływ na polski rynek, lokalne inicjatywy nadawców
  • TikTok, Instagram, Snapchat, komunikatory – młodzi ludzie inaczej korzystają z social mediów i co z tego wynika
  • Gry i streaming gier na żywo – Twich, YT, Facebook Live – wszystko, co każdy powinien wiedzieć
  • Pokolenie alfa, co wiemy o najmłodszym audytorium – fanach Minecrafta i Fortnite, ale nie tylko
  • Młoda generacja jako wyzwanie dla media plannerów
  • Tradycyjna telewizja w epoce mobile – jak odpowiada na nowe wyzwania
  • Jak 5G i inne nowe technologie wpłyną na media i zwyczaje konsumentów
  • Podcasty – nowe medium dla słuchaczy i… marketerów

Zapraszamy do udziału -> http://multiscreenday.pl/#register



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



8 maja 2024, Robert Sadowski

Forum IAB 2024

22 i 23 maja w w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się tegoroczne Forum IAB, które przebiegnie pod hasłem “25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”. Forum IAB to flagowa konferencja IAB Polska, wytyczająca standardy najlepszych praktyk e-marketingu. Stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Newspoint...

5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.