[Aktualizacja] Newspoint & More Bananas On The Marketing Tour – Przystanek Toruń przełożony na inny termin

6 marca 2020, Robert Sadowski

W związku z dynamicznie rozwijającą się sytuacją związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa w Polsce przekładamy nasze toruńskie szkolenie.

Zapraszamy na wyjątkowy cykl darmowych szkoleń i warsztatów mających na celu zachęcić Was do rozpoczęcia przygody z marketingiem, PR-em i social media lub pogłębienia wiedzy w tym temacie.

Kolejnym odwiedzonym przez nas miastem będzie Toruń, gdzie przedstawimy Wam metody, porady, triki i narzędzia, które pomogą każdej, nawet małej firmie skutecznie zaistnieć w mediach społecznościowych w wymiarze organicznym jak i reklamowym, na portalach, blogach i wyszukiwarkach internetowych.

Wgryź się w tematy skutecznego prowadzenia social mediów, walki z kryzysami, reklamy na Facebooku, monitoringu marki i wyścigu o najwyższe miejsca w wynikach wyszukiwania Google!

SZCZEGÓŁY O TERMINIE PODAMY WKRÓTCE

Plan wydarzenia:

I – Monitoring mediów – praktyczne zastosowania dla działów komunikacji i nie tylko – Anna Piskorska, Newspoint:

Ciekawe przykłady zastosowania monitoringu mediów. Jak przetrwać w zalewie bombardujących nas informacji? Wsparcie employer brandingu i działów HR. Monitoring nie tylko dla dziennikarzy i działów PR. Jak pomogliśmy służbom specjalnym.

II – Skuteczne działania w Social Media – Anna Ledwoń, More Bananas:

Od wielu lat pytanie nie jest już czy być obecnym w social media, ale jak robić to dobrze i efektywnie. Media społecznościowe wpływają na budowanie świadomości marki, decyzje konsumenckie, wspierają obsługę Klienta, a coraz częściej wpływają na zwiększenie zysków Twojej firmy. Dowiesz się, dlaczego kluczowa jest strategia, a działania długofalowe są skuteczniejsze niż szybkie zrywy. Jakie posty tworzyć, jak działa algorytm Facebooka, jak pisać i czy warto tworzyć płatne reklamy. A do tego poznasz narzędzia, które ułatwią Ci pracę.

III – Kryzys w mediach – ucz się na cudzych błędach – Ola Kamińska, Newspoint:

Jak książkowo reagować na kryzysy w mediach? Czy da się kryzysowi zapobiec albo ograniczyć jego zasięg? Na przykładzie kilku przypadków z ostatniego roku pokażę, co było przyczynkiem kryzysu, jak informacja rozchodziła się w mediach, jaka była reakcji marki oraz jak była ona oceniana przez środowisko i internautów.

IV – Jak zdobywać najwyższe pozycje w wyszukiwarce Google – potrzeba synergii SEO, PR i content marketingu – Robert Sadowski, Newspoint:

Jak skutecznie pozycjonować się w Google? Co wpływa na wzrost pozycji strony internetowej? Dlaczego długi ogon jest lepszy od krótkiego? Które słowa kluczowe wpłyną na pozyskanie większej liczby klientów? Czemu content marketing jest taki ważny? Co to są snippety?

V – Niestandardowi odbiorcy w reklamach na Facebooku – Amadeusz Kusibab, More Bananas:

Dotrzyj ponownie do osób, które wykazały zainteresowanie Twoją firmą lub produktem. Dowiedz się, jak korzystać z danych zbieranych przez Piksel Facebooka, aby ponownie aktywizować użytkowników. Twórz zaawansowane lejki sprzedażowe, które pozwolą efektywniej wykorzystywać Twój budżet reklamowy.

Toruń i okolice – zapraszamy serdecznie!

Uwaga – liczba miejsc ograniczona.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

4 stycznia 2024, Robert Sadowski

Newspoint & IMM & More Bananas On The Marketing Tour 2. Przystanek Kielce [szkolenie]

W 2019 i 2020 roku wraz z agencją kreatywną More Bananas wyruszyliśmy w wielką marketingową podróż po Polsce. Odwiedziliśmy kilka miast i przekazaliśmy naszą wiedzę i doświadczenia biznesowe z szeroko pojętego marketingu internetowego. Cykl cieszył się dużą popularnością. Potem przyszła pandemia covid, lock down i musieliśmy przerwać te szkolenia. W tym roku postanowiliśmy wrócić do...

13 września 2023, Robert Sadowski

Webinar Newspoint: Mapping influencerów

Zapraszamy na 42. webinar Newspoint. Robert Sadowski – Digital Marketing Manager Newspoint pokaże, jak znaleźć najbardziej odpowiednich influencerów dla danej marki i jakie narzędzia do tego wykorzystać. Influencer marketing (IM) od kuchni – praktyczna wiedza od analityków mediów.

6 czerwca 2023, Robert Sadowski

Webinar Newspoint: Dlaczego warto korzystać z monitoringu mediów?

Zapraszamy na 41. webinar Newspoint. Anna Piskorska – Business Development Manager Newspoint pokaże, o co najczęściej firmy pytają przed podjęciem współpracy z platformami do monitorowania mediów.