Konferencja Next Day Summit 2020
5 sierpnia 2020, Robert Sadowski
Zwiększaliśmy konsumpcję, a potem nastąpiło wielkie zatrzymanie… Kim będzie konsument po pandemii i jak się zmieni przez koleje lata? Na co wyda pieniądze? Gdzie i jak będzie robić zakupy? Jak będzie spędzać czas? Jak będzie konsumować media? W jaki sposób należy dla niego stworzyć produkty i usługi oraz jak je dostarczyć? Gdzie i jak wpleść w działania biznesowe zarządzanie „koronawirusowym” i „pokoronawirusowym” lękiem? Na te pytania odpowiedzą prelegenci konferencji Next Day Summit 2020, której Newspoint jest patronem medialnym.
Już 29 września w Hilton Warsaw Hotel odbędzie się Next Day Summit – Consumer of the Future, pierwsza konferencja pokazująca to, co działo się po wybuchu pandemii koronawirusa. Omówione zostaną strategie pokoronawirusowe i pierwsze podsumowania tygodni, które zmieniły świat. W centrum uwagi znajdzie się konsument przyszłości.
Next Day Summit to więcej niż konferencja. To wydarzenie, podczas którego prezentowane będą nowe metatrendy i kreatywne rozwiązania. To spotkanie inspiracyjne, które skłaniać będzie dzisiejsze firmy do myślenia o konsumencie przyszłości przez pryzmat nie tylko biznesu, ale także jego zmienionych przez pandemię potrzeb społecznych.
Trzy czołowe tytuły branżowe – „Media Marketing Polska”, „Handel” oraz „Food Service” – po raz pierwszy połączą swoje zasoby merytoryczne na jednej konferencji – opowiedzą o tym, jak będzie wyglądać świat i gospodarka w kolejnych latach z perspektywy konsumenta.
Zapraszamy do udziału. Rejestracja na https://nextdaysummit.pl/