Newspoint przygotował kolejny poradnik; tym razem skupiliśmy się na zaletach obecności marki w social media. „Jak odnosić korzyści z social media?” to zbiór pomysłów na rozwój biznesu, dla każdego marketera i specjalisty ds. social media, jakie dają spotkania z użytkownikami najpopularniejszych w Polsce platform społecznościowych. E-book został wzbogacony praktycznymi poradami TOP ekspertów branżowych.
Poradnik „Jak odnosić korzyści z social media?” to ponad 80 stron innowacyjnych wskazówek i pomysłów, jak skuteczni marketerzy działają w mediach społecznościowych. Dodatkowo mnóstwo wyników najświeższych badań i analiz z całego świata oraz przykładów wykorzystania mediów społecznościowych przez krajowych graczy.
W poradniku piszemy o:
co najbardziej nurtuje marketerów;
głównych powodach niepowodzeń start-upów;
etapach dojrzałości firm w social media;
marketingowych taktykach wspieranych przez social media;
korzystaniu z mediów społecznościowych, aby lepiej zrozumieć rynek;
wyborze właściwych platform social media, aby dotrzeć do swoich odbiorców;
utrzymywaniu klientów i przyciąganiu leadów marketingowych i sprzedażowych;
korzystaniu z mediów społecznościowych, aby uczyć się od konkurencji;
dbaniu o employer branding;
analizie konkurencji;
monitoringu social media;
ustalaniu właściwego czasu publikowania postów.
Żeby proces osiągania sukcesu Twojej marki w social media jeszcze przyspieszyć, poprosiliśmy rynkowych ekspertów z firm MoreBananas, WhitePress, SocialMediaFAQ, Solski Communications, Lightness i Bluerank o ich sprawdzone porady i wskazówki, które zamieściliśmy w tym poradniku. Poznaj ich pomysły i wdrażaj w Swoich firmach. Życzymy powodzenia!
W 2023 roku świat mediów społecznościowych przechodził nieustanne przemiany, a dwie platformy w szczególności – TikTok i Instagram ciągle kształtowały sposób dzielenia się treściami online opatrzonymi hasztagami. Dlaczego akurat TikTok i Instagram zdobywają tak wielkie uznanie wśród milionów użytkowników na całym świecie?
Metawersum, a raczej Meta to platforma łącząca największe i najpopularniejsze serwisy społecznościowe, takie jak Facebook czy Instagram. Jest to również swego rodzaju ideologia i wizja przyszłości jaką próbuje przedstawić CEO Mety – Mark Zuckerberg. Jedność, uniwersalność, pierwszy pełnoprawny “cyberświat”. W lipcu Amerykanie mieli okazję poznać zupełnie nowy serwis wchodzący w skład Mety. Europa (w tym...
W świetle dynamicznego rozwoju nowoczesnych technologii i zmieniających się oczekiwań konsumentów, marketing w roku 2024 staje przed kolejnymi wyzwaniami i nowymi możliwościami. Przyjrzymy się kluczowym trendom, takim jak rosnąca rola sztucznej inteligencji, znaczenie zgodności z kulturą, wyzwaniom związanym z kontrolą wizerunku marki a kulturą unieważniania oraz rozwojowi miar sukcesu. Znajdziemy również odpowiedzi na pytania dotyczące...
Co nowego czeka nas w globalnych zachowaniach konsumentów w 2024 roku? Jaki wpływ na marketing i innowacje będą miały nadchodzące zmiany? W tekście postaramy się odpowiedzieć na pytania, które najbardziej interesują specjalistów branży komunikacji, ale i nie tylko, bo przecież każdy z nas jest konsumentem. Artykuł stworzony został na bazie wartościowego raportu Mintel 2024 Global Consumer...
Czy w związku z intensywną ekspansją platform social media blogi idą w niepamięć. Czy blogosfera ma się dobrze? Dziesięć lat obserwacji, tysiące blogerów i setki pytań – to fundamenty corocznego badania Annual Blogger Survey. Analizując dziesiątą edycję badania, zanurzymy się w dane, aby zrozumieć, czy blogerzy osiągają zadowalające wyniki w 2023 roku. Jaka jest skuteczność...