Poradniki

Audyt mediowy

Z poradnika dowiesz się:

  • Jakie informacje i korzyści uzyskasz wykonując audyt?
  • Jakimi miernikami możesz się posłużyć w trakcie audytu?
  • Jakie kanały mogą podlegać badaniu?
Newspoint

93%

odnoszących sukcesy marketerów B2B jest bardzo zaangażowanych w tworzenie wartościowego contentu

69%

użytkowników internetu korzysta z niego oglądając całe filmy, programy i krótsze materiały wideo

59%

marketerów B2B twierdzi, że e-mailing jest najskuteczniejszym kanałem do generowania przychodów

32%

marketerów uznało analitykę, jako kluczowy priorytet strategiczny swoich organizacji w 2018 roku


W poradniku "Audyt mediowy" piszemy o:

Newspoint

Korzyściach płynących z dobrego audytu

Newspoint

Miarach sukcesu w poszczególnych kanałach marketingu

Newspoint

Słabych i mocnych stronach komunikacji marketingowej

Newspoint

Czy każdy content to gwarancja sukcesu?

Newspoint

Analizie i optymalizacji działań marketingowych

Newspoint

Czy warto przeprowadzić audyt SEO?

Pobierz poradnik

Audyt mediowy: potrzeby >> zalety >> mierniki

Newspoint

„Efektywność i rentowność działań marketingowych trzeba mierzyć, nawet jeśli nie jest to łatwe. Określać KPI i weryfikować ich wykonanie. Temu właśnie służą audyty mediowe.”

Newspoint
Robert Stalmach CEO Newspoint Sp. z o.o.