Dzięki monitoringowi mediów możesz więcej
Zoptymalizujesz wydatki działów Marketingu i PR
Analizy dyskusji pozwalają poznać obszary, w których inwestycja będzie najbardziej opłacalna
Poznasz lepiej grupę docelową
Dowiesz się, w których kanałach i źródłach internauci są najbardziej aktywni
Wyślesz komunikaty o odpowiedniej porze
Panel monitoringu wskaże, w jakie dni i godziny aktywność wzrasta, a kiedy maleje
Poznaj płeć autorów wpisów
Analiza nicków i wypowiedzi postujących pozytywnie i negatywnie o marce pozwoli na wyodrębnienie płci autorów.
Wypróbuj za darmoSprawdzaj wszystkie kluczowe publikacje
Analizujemy artykuły i wpisy pod kątem: daty, kiedy ukazał się materiał; medium (tytuł, zasięg, rodzaj); autora tekstu (imię i nazwisko, stanowisko, redakcja); kryterium wydźwięku (pozytywna, neutralna, negatywna); AVE – ekwiwalent reklamowy.
Wypróbuj za darmoOptymalizuj wydatki
Dzięki monitoringowi mediów zoptymalizujesz wydatki: zagregowane analizy dyskusji o produkcie czy marce pozwalają poznać obszary, w których inwestycja będzie najbardziej opłacalna. Dowiesz się w których kanałach i źródłach internauci są najbardziej aktywni.
Wypróbuj za darmoŚledź social media i serwisy internetowe
Wyszukuj wzmianki o marce i śledź ruchy konkurencji. Odkryj ambasadorów i problemy klientów. Lepiej poznaj wpływ swojej komunikacji na nastroje odbiorców, udział w głosie i dyskusji oraz na kluczowe przesłania.
Wypróbuj za darmoWyszukuj odmian wyrazów, wyklucz wieloznaczności
Dzięki zaawansowanym możliwościom wyszukiwania możesz tworzyć przeróżne zapytania logiczne, które zwrócą wyniki tylko na hasła, których szukasz.
Przetestuj za darmoFiltruj, taguj i sortuj publikacje, aby uzyskać przydatne statystyki
Nie trać czasu na przeszukiwanie nieistotnych wyników. Nadawaj znalezionym publikacjom niezbędne etykiety, sortuj według daty, zasięgu oraz miar zaangażowania i metadanych. Filtruj według rodzaju mediów lub autorów.
Wypróbuj za darmoPobieraj wykresy i dane, z których powstały statystyki monitoringu
Wszystkie wykresy są dostępne do pobrania w postaci plików graficznych. Pobieraj i zapisuj dane, na podstawie których były tworzone. Przygotuj własne wykresy w kolorystyce zgodnej z identyfikacją wizualną brandu, wstawiaj dane do tworzonych prezentacji, raportów lub zestawień, wyliczaj własne wskaźniki KPI.
Przetestuj za darmo