Jaka jest zaleta badania opinii i komentarzy w social media
Identyfikacja topików
Dzięki badaniom jakościowym możliwa jest identyfikacja najbardziej angażujących tematów, co może być przydatne przy określaniu insightów, które pomagają w prowadzeniu komunikacji, budowaniu pozycji i przewagi konkurencyjnej marki
Spontaniczne i szczere wypowiedzi
Zaletą monitoringu mediów jest analiza spontanicznych, niemoderowanych wypowiedzi internautów, którzy nie sugerują się innymi odpowiedziami
Niski koszt
Badanie polega na kategoryzacji próby losowej (lub wszystkich wystąpień) publikacji, wyselekcjonowanych według przygotowanego zestawu słów kluczowych, nie wymaga kontaktu z udzielającymi wypowiedzi
Badania rynku z Newspoint
Oferujemy badania rynku ukazujące emocjonalny stosunek do marki. Analizujemy bieżące i archiwalne dane o zachowaniu konsumentów. Badamy odbiór przekazu reklamowego i efekty prowadzonych działań promocyjnych. Analizujemy konteksty wypowiedzi i identyfikację trendów rynkowych. Sprawdzamy, czy jest popyt na nowy produkt/usługę w skali mikro i makro.
Skontaktuj się z namiKategorie dostępnych badań
Badania wizerunku – emocjonalny stosunek do marki. Analiza profilu demograficznego konsumenta. Dane o zachowaniu konsumentów. Badanie odbioru reklamy. Efekty prowadzonych działań promocyjnych (przed i po). Baza wiedzy o kontekstach wypowiedzi. Identyfikacja trendów rynkowych. Popyt na nowy produkt/usługę. Rozwój produktu o nowe funkcjonalności.
Skontaktuj się z namiZdobywaj wiedzę o postawach i zachowaniach konsumentów
Badania rynku obejmują swoją tematyką zachowania i postawy konsumentów wobec wybranych produktów, usług lub kategorii. Dotyczą przede wszystkim użytkowania i kupowania produktów, stylów konsumpcji, profilu nabywców i konsumentów. Diagnozują kondycję i zdrowie marki w otoczeniu konkurencyjnym. Określają postrzeganie badanej marki przez konsumentów.
Skontaktuj się z namiAnaliza semantyczna i grupowanie tematyczne
Pozostawiane przez użytkowników krytyki, opinie i rekomendacje sprawiają, że internet stał się źródłem bogatym w cenne informacje o wybranych zagadnieniach, produktach i usługach. Umożliwiamy wyodrębnienie klastrów i tagów semantycznych oraz pozyskanie listy pozytywnych i negatywnych fraz sentymentalnych (ocen i opinii). Poznaj, z czym dokładnie kojarzy się Twoja marka i produkty.
Skontaktuj się z namiPomiar skuteczności marketingu sportowego
Monitoruj efekty uzyskiwane przez markę w kontekście wsparcia i współpracy z danym sportowcem, klubem sportowym, dyscypliną sportową lub wybranymi rozgrywkami. Badanie potencjału marketingowego imprez sportowych pomoże zachęcić sponsorów do wsparcia i rozpoczęcia współpracy oraz pokaże, na jaką ekspozycję logotypu i estymowany ekwiwalent reklamowy z poniesionych nakładów mogą liczyć.
Skontaktuj się z nami