W jaki sposób monitoring mediów pozwala usprawnić employer branding?
Wypróbuj za darmoWyszukuj kandydatów komentujących i poszukujących pracy
Dzięki monitoringowi mediów dotrzyj do pracowników, którzy właśnie teraz szukają pracy i informują o tym w social mediach.
Wypróbuj za darmoZamów raport wizerunku firmy na tle branży
Zobacz, gdzie są obszary przewag marki, a gdzie są tzw. luki kompetencyjne, które trzeba ulepszyć. Sprawdź zmiany ilościowe i zmiany wydźwięku oraz poznaj przyczyny odejść z firmy.
Wypróbuj za darmoMonitoruj komentarze i opinie
W sieci bardzo często pojawiają się komentarze opublikowane przez byłych pracowników lub osoby postronne. Dzięki monitoringowi mediów osiągalne staje się szybkie wyszukanie wpisów grożących wywołaniem sytuacji kryzysowej. Neutralizacja nieprzychylnych treści oraz zgłaszanie ich administratorom serwisów nie będzie już problemem.
Wypróbuj za darmoZaufały nam marki z całego świata
Reakcja na niekorzystne wpisy
Szybko reaguj na niekorzystne i nieprawdziwe opinie
Poznaj trendy rynkowe
Sprawdź najnowsze rozwiązania do zarządzania personelem i przedsiębiorstwem
Kto szuka pracy i zmienia pracodawcę?
Dowiedz się, jakich stanowisk i kandydatów się poszukuje, jakie są wymagania i stawki, co powinieneś oferować, aby przebić konkurencję i złowić tych najlepszych