Zapraszamy na konferencję online o sposobach na usprawnienie swoich działań marketingowych oraz sprzedażowych. Poznamy 6 różnych patentów na zaoszczędzenie czasu przy jednoczesnej maksymalizacji efektywności pracy. Wszystko o automatyzacji w marketingu i sprzedaży! W tym Robert Sadowski z Newspoint opowie o automatyzacji powiadomień o pojawiających się w mediach wzmiankach na temat marki. Wydarzenie odbędzie się 30 listopada 2021. Udział w konferencji jest zupełnie bezpłatny, wymagana jest tylko wcześniejsza rejestracja.
Dlaczego warto wziąć udział w tym wydarzeniu?
wysłuchasz 6 Prelegentów, co pozwoli Ci poznać 6 różnych podejść do automatyzacji
dowiesz się, jakie korzyści daje automatyzacja i jak wykorzystywać ją w praktyce
rozwiejesz obawy związane z automatyzacją
poznasz sposoby na to, żeby zyskać przewagę nad konkurencją
dowiesz się, jak zwiększyć sprzedaż dzięki automatyzacji
W czasie wydarzenia zobaczymy następujące wystąpienia:
Automatyzacja obsługi klienta w praktyce Łukasz Hardek [Customer Success Manager] Thulium
Automatyzacja powiadomień o pojawiających się w mediach wzmiankach na temat marki Robert Sadowski [Digital Marketing Manager] Newspoint
Automatyzacja wysyłki ofert, czyli jak zyskać masę czasu i zwiększyć sprzedaż Marcin Zaborowski [CEO] Sellizer
22 rzeczy, które możesz zautomatyzować w marketingu Twojej firmy w 2022 roku Michał Bednarczyk [Head of Performance Team] Green Parrot
Automatyzacje w procesie sprzedaży, które naprawdę robią różnicę w wynikach Irka Pawłowski [Chief Marketing Officer] Livespace
4 gotowe scenariusze na automatyzację webinar marketingu Maciej Biegajewski [Digital Marketing Specialist] LiveWebinar
22 i 23 maja w w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się tegoroczne Forum IAB, które przebiegnie pod hasłem “25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”. Forum IAB to flagowa konferencja IAB Polska, wytyczająca standardy najlepszych praktyk e-marketingu. Stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Newspoint...
IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.
Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.
Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...
7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.