Oto relacja z 2 dnia konferencji IAB HowTo Jak wykorzystać szanse i pokonać bariery w Programmatic. Wydarzenie w formule online miało miejsce 2 i 3 marca 2022. Newspoint przygotował streszczenia wygłoszonych prelekcji.
Wydarzenie drugiego dnia prowadziła również Ela Kondzioła – Dyrektor Sprzedaży Online, Lovemedia.
W przypadku technologii marketingowych nie jest niczym niespotykanym, że ich właściciele pochodzą z innej części organizacji niż regularni użytkownicy danego narzędzia. Często też kompetencje dotyczące samej obsługi znajdują się po stronie agencji. Warto zastanowić się, jakie argumenty przemawiają za wyborem określonego podziału ról w pracy z technologią
3 składowe rynku programmatic:
Klient – pomysły, strategia
Agencja – ludzie, doświadczenie, know how, współpraca z rynkiem, wiedza branżowa, badania, dane
Technologia – platforma, współpraca z podmiotami zewnętrznymi
Modele współpracy:
InHouse – klient kupuje technologie i z niej korzysta, tworzy konto i samodzielnie realizuje swoje strategie, dane należą do niego, know how u siebie, szybka reakcja na zmiany, optymalizacja real time, własny zespół, doświadczenie, wyzwaniem jest czas, pieniądze i inwestycja w zespół, rekrutacja, efektywność kosztowa, znajomość własnej marki, dane
Hybryda – klient nabywa technologie i oddaje działania i zadania agencji, staje się poniekąd jednym z klientów i zdaje się na jej doświadczenie, klient ma dostęp do ustawień, pełna transparentność, agencja ma dostęp do danych, nie inwestujemy czasu i kasy w zespół i know-how, budowa zaufania, reakcje mogą być opóźnione, dane współdzielone
Agencja – klient zdaje się tylko na działania agencji, klient jest tylko odbiorcą zamówienia, działania są po stronie agencji, najwyższy poziom zaufania, dedykowane zespoły, dane od agencji.
ZALETY IN HOUSE Efektywność • większa kontrola • transparentność • szybkość i elastyczność działania • usprawnienie procesów • znajomość potrzeb marki
Szersza strategia • budowanie kompetencji • bezpieczeństwo danych • integracja z działaniami innych działów
Wniosek na koniec – najbardziej efektywna wydaje się hybryda.
***
Engage users with better ad formats
Olga Przeździecka, Strategic Partners Manager, Google
Usłyszeliśmy omówienie nowych, angażujących formatów reklamowych wraz z przykładami wykorzystania ich przez wydawców.
***
Jak skutecznie optymalizować efektywność wydawcy dzięki analizie danych
Martyna Szein, Publisher Manager, Opti Digital
Wszyscy doskonale wiemy, że analiza oparta na danych jest bardzo istotnym elementem umożliwiającym zrozumienie trendów i potrzeb rynkowych. Mamy jednak świadomość, że wydawcom trudno jest samodzielnie zbierać dane: jest to czasochłonne, istnieje zbyt wiele narzędzi pochodzących z różnych źródeł. Niektórzy z nich mogą w ogóle nie mieć odpowiednich narzędzi lub metod. Przedstawione zostało, jak Opti Digital rozwiązuje ten problem, gromadząc wszystkie kluczowe wskaźniki wydajności, na których powinni się skoncentrować wydawcy internetowi, aby zmaksymalizować swoją efektywność i przychody reklamowe.
Dlaczego tak istotne jest wykorzystanie danych w strategii monetyzacji wydawcy?
● złożoność Adtech ● wiele źródeł danych ● istnieją sposoby analizy Twoich danych ● zrozum, przetestuj, dokonaj optymalizacji ● zwiększaj RPM Twojej strony krok po kroku
Jakie KPI możemy śledzić:
poziom wypełnienia
poziom konkurencji
współczynnik widoczności (poprawa viewability rate = wzrost eCPM)
UX (negatywne wrażenia użytkowników = utrata odbiorców, uważaj na spowolnienie strony internetowej, pozytywne doświadczenia na stronie wydawcy, nie za duża liczba reklam na stronie, pozytywne reakcje)
page RPM
Jak poprawić widoczność?
zmiany położenia placementu
laizy loading
pozycja sticky
Jak możesz poprawić UX Twojej strony? ● upewnij się, że Twoje reklamy są widoczne ● upewnij się, że Twoja witryna jest przyjazna dla użytkownika ● użyj inteligentnego odświeżania reklam ● rozpowszechniaj reklamy pomiędzy treściami
Dlaczego warto analizować RPM strony? ● to konsekwencja wszystkich innych wskaźników ● przedstawia poziom przychodów generowanych dla każdej odsłony ● daje Ci przejrzysty obraz tego, jak działa Twoja strategia przychodów ● poprawiając wszystkie inne KPIs, poprawisz RPM strony i poziom całkowitych przychodów
Analiza i optymalizacja wymienionych KPIs pomogą:
podejmować lepsze decyzje i krok po kroku optymalizować strategię monetyzacji
zmaksymalizować przychody pochodzące z media Programmatic oraz kampanii Direct
zapewnić lepsze wrażenia użytkownika = większe grono odbiorców = wyższe przychody w dłuższej perspektywie
***
Wyzwania dla DSP
Artur Zawadzki, Board Member, SpicyMobile
Prezentacja o tym, czym się wyróżnić, żeby najwięksi reklamodawcy chcieli korzystać z usług najmniejszych dostawców? Jakie problemy trzeba rozwiązać i jakie usługi dostarczyć żeby zainteresować rynek? Czy jest miejsce na małe i średnie DSP na rynki programmatic?
Wnioski, które zostały zebrane (DSP dedykowane mobile):
żaden DSP nie oferuje powierzchni, której szukamy ograniczone kreacje, dominujące aplikacje, za małe potencjały, brak poszukiwanych targetowań
złej jakości ruch wysokie CTRy ale niska konwersja i wysoki bounce rate
dużo podejrzanego ruchu nietypowe rozkłady, użytkownicy np. z Indii, dziwne zachowania na landing page
brak wsparcia technicznego przy niestandardowych rozwiązaniach,
wątpliwości co do zapowiadanego brand safty
nieintuicyjny zbyt skomplikowany interface
brak potrzebnego raportowania
jak już jest coś wartego uwagi, to jest nieefektywne kosztowo
Co myśli 10% firm, które rozpoczęło testy SpicyDSP:
do niestandardowych kampanii potrzebne są nietypowe rozwiązania
do nietypowych rozwiązań potrzebujemy profesjonalnego wsparcia technicznego
do standardowych rozwiązań nie potrzebujemy skomplikowanych narzędzi
to nie jest black box , rozumiem proces, zapewniacie transparentność rozwiązania
warto korzystać z kilku rozwiązań żeby mieć porównanie efektywności różnych DSPs
licytowanie przez kilka DSPs zwiększa szanse na wygraną (aukcje wewnętrze) mały DSP do póki nie stanie się duży ma przewagę
dostęp do innych zasobów reklamowych lub inny sposób integracji z tymi samymi SSPs
małe DSP to prawie jak in housing Programmatic jakość obsługi klienta
Podsumowując: absolutnie jest miejsce dla nowych graczy na rynku DSP, na jakość zawsze będzie miejsce.
***
Reklamy Video 3A – Nowe paliwo do kampanii Programmatic
Andrzej Krok, Managing Partner, Welcome Digital
Dotarcie do idealnej target grupy to połowa sukcesu. Drugą połową jest przekazanie im właściwego komunikatu w odpowiedniej formie. Dlatego na bazie projektów YouTube, najlepszych praktyk, eksperymentów oraz potwierdzeń badaniami Kantar Welcome Digital opracował format 3A: Attract & Action Ads. Innowacyjna formuła pozwala w krótkim czasie i atrakcyjnych kosztach tworzyć reklamy video zawierające optymalny zestaw bodźców oraz informacji.
Jego modułowa konstrukcja umożliwia tworzenie wielu iteracji dopasowanych do różnorodnych grup odbiorców i ich preferencji zakupowych.
Typowy model tworzenia reklamy w tv: budowanie napięcia, wprowadzenie bohatera, pokazanie głównego produktu. Model dla internetu: 3A, pełna analiza, opisanie, optymalizacja, pre-test.
Know-how i narzędzia: 50 000+ reklam 500+ eksperymentów 250 000+ transakcji 300+ czynników Dekodowanie i tagowanie treści Pre-test propozycji video
Poznaliśmy też przykłady na wideo na YouTube efektywne, takie, które może się opłacać (CPA), da się szybko przygotować,
Czy wideo ma sens? Pan Andrzej zaprasza do kontaktu.
***
Programmatic w Digital OOH. It’s alive!
Radosław Gołąb, Dyrektor ds. rozwoju oferty Digital, AMS oraz Mateusz Kapłan, APEX Director, Publicis Groupe
Jeszcze kilkanaście miesięcy temu wydawało się, że programmatic w Digital Out-of-Home to czyste science fiction. Tymczasem grudzień przyniósł duży przełom. Pierwsze zrealizowane kampanie miały miejsce, które zostały zakupione w modelu programmatycznym i wyświetlone na ekranach w przestrzeni publicznej.
Zewnętrzna reklama cyfrowa pomimo, że jest jednym z najmłodszych mediów na rynku, to rozwija się bardzo dynamicznie. Co naturalne czerpie doświadczenia i inspiracje z branży internetowej, które w znaczący sposób ułatwiają i automatyzują procesy. Tak właśnie jest między innymi z zakupem programmatycznym.
Jednak czy modele z online sprawdzą się w Digital OOH? Jakie są podobieństwa, a jakie różnice? Na jakim etapie obecnie jesteśmy? Czego oczekują klienci?
Reklama Digital OOH udział w rynku OOH w Polsce na poziomie 15,2% (2021).
Programmatic Digital OOH w USA: 2020 6,7% całego zakupu DOOH w USA 2021 10,8% całego zakupu DOOH w USA 2022 14,8% całego zakupu DOOH w USA
Co dokładnie zrobili? Uruchomiona została własna platforma do zakupu i zarządzania emisją reklam w Digital Out of Home.
Case. Założenia kampanii
System ekranów: nośniki Digital Cityscreen Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków Model programmatic : automated guaranteed
Dlaczego to było przełomowe?
Pierwsza kampania Digital OOH sprzedana i rozliczona w modelu za wyświetlenia
Ogromna elastyczność, której dotychczas nie posiadał Digital OOH
Zarządzanie kampanią po stronie Klienta
Statystyki kampanii w czasie rzeczywistym
Możliwość natychmiastowej edycji kampanii w czasie jej trwania
Zalety dla Agencji i Klienta vs tradycyjne modele zakupu (D)OOH: Odejście od planowania bazującego na lokalizacjach i selekcji nośników Brak sztywnych ram timingu kampanii Kontrola parametrów kampanii i śledzenie realizacji w czasie rzeczywistym Rozliczenie w CPM Pogłębione dane post buy – estymacje widowni
Kolejne kroki – plany na 2022:
Zwiększenie dostępnego inventory
Zwiększenie liczby Klientów oraz udziału kampanii realizowanych w modelu programmatycznym
***
qCPM – nowe podejście do zakupu wideo
Michał Budzyński, Data and Platform Specialist, XAXIS
Coraz więcej klientów szuka sposobu na skuteczniejsze planowanie działań wideo oraz lepszą ocenę ich efektywności. Chcą skupiać się głównie na wskaźnikach jakościowych, najlepiej kilku na raz. Odpowiadając na to zapotrzebowanie wprowadzili autorską strategię optymalizacji kampanii wideo – qCPM.
Wideo to nie tylko budowanie świadomości ale i wpływanie na decyzje oraz sam zakup.
KIEDY MOŻEMY POWIEDZIEĆ, ŻE KAMPANIA WIDEO ONLINE JEST SKUTECZNA? Docieranie do właściwych odbiorców z odpowiednim komunikatem… …a także bycie widocznym i angażującym widzów
•zbuduj rosnący zasięg na szczycie zasięgu telewizora •dotrzyj do odpowiedniej grupy odbiorców •bądź widoczny w środowisku brand safety •bądź widoczny •odpowiedni czas w widoku czasu trwania •wysoki wskaźnik ukończenia •niejawne interakcje
Ocena kampanii może być złudna w oparciu o sam CPM. Metryka qCPM (liczba wyświetleń wysokiej jakości) opisuje koszt dostarczenia, efektywność przez jakość wideo. Składają się na nią wskaźniki (KPI) jakości: •zasięg przyrostowy •publiczność •bezpieczeństwo marki •widoczność •czas w zasięgu wzroku •stopień ukończenia •liczba interakcji z reklamami
Wiktoria Bobrowicz, Digital Account Executive, Grupa RMF oraz Adam Pachla, Head of Digital, Grupa RMF
Reklama audio online jest coraz bardziej popularnym elementem media mixu. Za jej pośrednictwem można dotrzeć do użytkowników słuchających podcastów, muzyki, czy też radia internetowego. Wielu marketerów zastanawia się, w jaki sposób należy mierzyć jej efektywność i jak taka forma reklamy przekłada się na budowanie zasięgu na stronie Klienta. Poznaliśmy, jakie są możliwości mierzenia efektywności kampanii audio online za pomocą narzędzia Audio Pixel oraz w jaki sposób wykorzystała je firma KLER.
Cele i założenia kampanii:
zachęcenie słuchaczy do odwiedzenia salonów i strony www klienta
zmierzenie wpływu reklamy audio na wejścia na stronę internetową klienta
dotarcie do grupy użytkowników premium (słuchacze RMF Classic)
termin: 10.01 – 05.02
liczba odsłon: 750 000 PV
formaty: pre-roll
pomiar: audiopixel
Każdemu użytkownikowi zostaje nadane unikalne LISTENER ID. AUDIO PIXEL monitoruje „podróż” użytkownika audio na wielu urządzenia poprzez rejestrowanie zdarzeń po stronie użytkownika.
Rodzaje atrybucji
Home Page – śledzi każdą wizytę użytkownika na stronie głównej, który wcześniej miał kontakt z reklamą. Za każdym razem, gdy użytkownik wchodzi na stronę główną marki, piksel audio zaznacza konwersję. Page Visit – jest to ogólny piksel, który można umieścić na dowolnej stronie witryny. Newsletter Signup – mierzy subskrypcje newslettera Info Request – umożliwia śledzenie każdej wizyty na stronie kontaktowej. Shopping Cart – śledzi wizyty na stronie koszyka i dostarcza przydatnych informacji o ważnym touchpoincie , z którym konsumenci mogą się spotkać na drodze do PaymentPage – zlicza wizyty na stronie płatności. Purchase – dostarcza kluczowych informacji o ostatnim punkcie kontaktu w procesie zakupu. App Download – pomaga śledzić i mierzyć pobierane aplikacje.
2 modele atrybucji: cross device i same device. Atrybucja cross device:
CROSS DEVICE CONVERSIONS akcje konwersji, które miały miejsce na urządzeniu innym niż to, na którym słuchacz usłyszał reklamę SAME DEVICE CONVERSIONS akcje konwersji, które miały miejsce na tym samym urządzeniu, na którym słuchacz usłyszał reklamę
Główne zalety:
możliwość podejmowania decyzji w oparciu o dane dotyczące odbiorców docelowych
śledzenie konwersji na wielu urządzeniach
uzyskanie wglądu w różne wymiary dotyczące odbiorców, jak geo, zachowanie, kontekst, czas odsłuchu
dostęp do szybkiego raportowania w ramach platformy
***
Na koniec konferencji odbyły się 3 Warsztaty:
Jak połączyć wszystkie elementy w całość, czyli centralizacja zakupu mediów w Display & Video 360 – warsztat praktyczny.
Jacek Jóźwiak, Head of Marketing Platforms, Salestube oraz Anna Roczniak, Platform Sales Specialist, Salestube
Jak w praktyce może wyglądać setup centralizacji mediów w DV360, tworzenie bardziej bardziej złożonych formatów i kreacji Data Driven. Prowadzący skupili się na dealach, cappingu w Programmatic Guaranteed i standardowych kampaniach. Dodatkowo przeszli przez raporty, które warto wykorzystywać podczas prowadzenia kampanii oraz propozycję metod optymalizacji kampanii, kiedy planujemy centralizację naszych działań mediowych w DV360.
Poznaliśmy praktyczne możliwości wykorzystania Display & Video 360.
Efektywność dzięki integracji:
Kreacje dynamiczne Komunikacja oparta na danych w oparciu o informacje o produktach i segmentację użytkowników
Single cookie Unique frequency capp dla display i wideo. Pełna kontrola nad użytkownikami w każdym kanale display / video / SEM / GDN
Ścieżka konwersji & atrybucja Mierzenie efektywności każdego kanału i tworzenie najbardziej efektywnych ścieżek konwersji dzięki modelom atrybucji.
Segmentacja użytkowników Dywersyfikacja użytkowników na podstawie ich zachowań w sieci i budowanie segmentów, które są wykorzystywane w każdym kanale
Display & Video 360 to jedno miejsce do zarządzania formatami reklamowymi, dostęp do wielu formatów, dane + automatyzacja = Data Driven Creatives, darmowe audience lists
Centralizacja w Display & Video 360 – zarządzanie w jednym miejscu:
cross exchange management. Media inventory + ads formats
jednolity capping. Jeden capping i wzrost efektywności działań
wspólna analiza i raportowanie. Brak utraty danych wspólne raportowanie i analiza
Najważniejsze integracje:
inne produkty GMP
YouTube
Firebase
Google Ads
Gmail
Google Tag Manager
Ads Data Hub
Optymalizacja real time:
Real Time Bidding
ponad 40 sygnałów
precyzja i skala
wydajność
Strategia optymalizacji dopasowana do celu kampanii:
optymalizuj pod kątem kliknięć: ruch w witrynie (maksymalizacja kliknięć)
optymalizuj pod kątem wyświetleń wideo: zmaksymalizuj ukończone na widoku i słyszalne, maksymalizuj widoczność przez co najmniej 10 sekund
optymalizuj pod kątem widocznych wyświetleń: widok aktywny, CPM, maksymalizuj widoczne wyświetlenia
Trzy możliwości wykorzystania Reach Plannera 1. Wstępne planowanie budżetu 2. Estymowanie zasięgu 3. Estymacja CPM/ CPV
Poznaliśmy także możliwości wykorzystania Youtube na pełnej consumer journey.
***
Czy da się założyć kampanię programmatic w czasie przerwy kawowej?
Andrzej Bonarowski, Platform Solutions Consultant, Adform
Prezentacja składała się z dwóch części – podstawowej i zaawansowanej. Najpierw zobaczyliśmy w praktyce, jak proste i intuicyjne jest założenie kampanii na platformie DSP Adform FLOW. W drugiej części prezentacji poznaliśmy kilka trików ułatwiających i przyspieszających pracę przy bardziej złożonych projektach.
Część 1 Zobaczyliśmy, jak w praktyce założyć kampanię na podstawie realnych założeń i ustawić bannery – całość zajęła kilkanaście minut.
Część 2 Poznaliśmy odpowiedzi na 8 praktycznych wyzwań:
Wyzwanie 1/8 Na jednym z inventory osiągamy dobre wyniki (CTR, leady , etc.) i możemy podnieść na tym inventory stawkę CPM w celu zintensyfikowania emisji. -> Bid Multipliers: mnożniki (pozytywne i negatywne), które można zastosować do poszczególnych inventory.
Wyzwanie 2/8 Podczas trwania kampanii postanowiliśmy zintensyfikować akcję promocyjną w drugim tygodniu miesiąca. Jak możemy zrobić w prosty sposób bez konieczności ustawiania nowych line itemów. -> Budget Flights: w ramach Line Itemu możemy ustawić szczegółowy harmonogram emisji z oddzielnymi budżetami i tempem realizacji. Flighty można ustawić również na poziomie Orderu i Kampanii.
Wyzwanie 3/8 Kampania nie realizuje budżetu. Jak możemy sprawdzić, czy podstawowe ustawienia kampanii są ok? -> Health Check: na liście Kampanii/Line Itemów znajduje się ikona, której kolor wskazuje czy wszystkie konieczne ustawienia kampanii są spełnione i co dokładnie należy tu uzupełnić.
Wyzwanie 4/8 Chciałbym dokonać szybkiej edycji założeń kampanii, ale nie chcę przechodzić przez wszystkie kroki konfiguratora? -> Quick Edit: panel do wprowadzania szybkich zmian ustawień Kampanii.
Wyzwanie 5/8
W oparciu o wybrany audience chcemy zbudować nowy Line Item.
Po rozmowie z Klientem postanowiliśmy dodać do istniejącego Line Itemu nowy Audience.
-> Audience Marketplace: opcja tworzenie Line Itemów na podstawie dostępnych Audience’ów.
Wyzwanie 6/8 Chcę do bieżącej kampanii przekopiować Line Itemy z innej istniejącej kampanii. -> Kopiowanie Line Itemu: żeby zaoszczędzić czas i uniknąć pomyłek możemy (w widoku listy Kampanii) jednym kliknięciem kopiować Line Itemy pomiędzy kampaniami.
Wyzwanie 7/8 Chcę stworzyć kilka Line Itemów , różniących się od siebie tylko niektórymi parametrami. -> Duplikowanie Line Itemu: zakładanie złożonych kampanii (wiele Line Itemów różniących się pojedynczymi parametrami) jest dużo szybsze dzięki opcji duplikowania Line Itemów w ramach jednej kampanii.
Wyzwanie 8/8 Chciałbym szybko zmienić stawkę CPC albo algorytm w Line Itemie. -> Inline Editing: w podglądzie kampanii dostajemy nie tylko gotowy dashboard, ale też listę Line Itemów w której możemy edytować ich podstawowe założenia (nazwa, budżet, algorytm, stawka, daty).
***
Smart Buyer Connect – wsparcie dla strony kupującej
Marcin Czachorowski, Senior Manager, Demand Partnerships CEE, Smart Adserver
Warsztaty z prezentacją narzędzia Smart Buyer Connect – poznaliśmy najważniejsze funkcjonalności i możliwości platformy.
Dlatego Smart stworzył Smart Buyer Connect? Wgląd w inventory SSP Smart w czasie rzeczywistym:
oszczędność czasu
dostępność powierzchni / targetowanie / bid landsape
tworzenie Auction Package w kilka chwil
wydawcy / domeny / aplikacje
Smart Buyer Connect – dla kogo? Reklamodawcy: programmatic in house, dostawcy danych, DMP, agencje: planerzy, trading.
Inventory Insights: Mediana i rozkład bid rates Natychmiastowa informacja o zasięgach i stawkach
Auction Packages: Dostępne dla wszystkich DSP Rekomendacja stawki Natychmiastowa aktywacja deala
Praktyczne zastosowania SBC:
w poszukiwaniu odpowiedniego kontekstu
w poszukiwaniu odpowiedniej widowni
w poszukiwaniu odpowiedniego inventory video
3 takeaways’y:
oszczędzaj czas
testuj rozwiązania cookieless
twórz dopasowane Target Grupy
***
To była ostatnia prezentacja drugiego dnia konferencji IAB HowTo: Jak wykorzystać szanse i pokonać bariery w Programmatic. Zapraszamy na nasze kolejne relacje.
15 lutego w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbyła się pierwsza w tym roku konferencja z cyklu IAB HowTo. Tym razem połączone siły grup roboczych IAB Polska przedstawiły aktualną wiedzę z zakresu SEM, SEO, mobile marketingu, social mediów, e-PR, content marketingu, influencer marketingu oraz reklamy w modelu programmatic. Wszystko po to, by zwiększyć efektywność w obliczu...
4 grudnia 2023 roku w The Westin Warsaw Hotel odbył się 14. FinTech & 13. InsurTech Digital Congress – wydarzenie gromadzące czołowych ekspertów branż fintech i insurtech. Newspoint był Patronem Medialnym kongresu.
17 listopada 2023 roku na Campusie Google for Startups w Warszawie odbyła się pierwsza edycja semWAW, czyli bliźniaczego semKRK – eventu krakowskiego. Newspoint był patronem medialnym wydarzenia i przygotował fotorelację z wystąpień wszystkich prelegentów.
16 listopada 2023 w Multikinie w Złotych Tarasach odbyła się kolejna konferencja z cyklu IAB HowTo. Tym razem poświęcona najnowszym trendom, wymianie wiedzy praktyków, ciekawym case studies, a także aktualnej sytuacji prawnej oraz wpływom AI na branżą reklamową. Newspoint przygotował obszerną fotorelację z wystąpień wszystkich prelegentów.
20-21 listopada 2023 roku w The Westin Warsaw Hotel odbyło się XVII Smart City Forum – spotkanie włodarzy miast, specjalistów administracji samorządowej oraz przedstawicieli zarządów firm działających w obszarze smart city. Wydarzenie zgromadziło 440 uczestników, którzy wysłuchali debat i wystąpień merytorycznych z udziałem ekspertów w dziedzinie funkcjonowania i rozwoju inteligentnych miast. Newspoint był Patronem Medialnym wydarzenia.