Główna/Blog/Szkolenia/Webinar: Co każdy sprzedawca internetowy musi wiedzieć o prawie konsumenta do zwrotu towaru?
Webinar: Co każdy sprzedawca internetowy musi wiedzieć o prawie konsumenta do zwrotu towaru?
8 kwietnia 2022, Robert Sadowski
Zapraszamy na 34. webinar Newspoint. Chcesz wiedzieć, czy w Twoim sklepie internetowym zwroty towarów są robione zgodnie z prawem? Jaki wpływ na prawo konsumenta do zwrotu mają informacje na Twojej stronie? Jakie obowiązki masz Ty, a jakie konsument? O tym wszystkim, z naciskiem na kwestie praktyczne, opowie podczas naszego webinaru ekspert z Fundacji Konsumentów – Filip Golis.
Zapraszamy do darmowej rejestracji na webinar. Czwartek, 28 kwietnia 2022, 12:00.
Program webinaru:
- Czym jest umowa sprzedaży w Internecie i w jaki sposób jest zawierana?
- Jakie obowiązki informacyjne ma sklep internetowy i jaki to ma wpływ na prawo konsumenta do zwrotu towaru?
- Kiedy konsument może zwrócić towar kupiony w sklepie internetowym i jakie czynności musi wtedy podjąć?
- Co musimy zrobić, gdy konsument będzie chciał zwrócić towar zakupiony w naszym sklepie internetowym?
- Dla uczestników zainteresowanych prawem konsumenckim przewidzieliśmy niespodziankę.
Filip Golis jest prawnikiem, który współpracuje z Fundacją Konsumentów od 2018 roku i specjalizuje się w prawie konsumenckim. W tym obszarze prawa udzielił ok. 35 tys. porad prawnych. Jest też współautorem i twarzą kursu online: prawo konsumenckie dla biznesu (https://konsumenci.org/dla-biznesu).
Zapraszamy do udziału wszystkich prowadzących sklepy internetowe, pracowników działów obsługi klienta i marketingu oraz zainteresowanych prawem konsumenckim.
Wydarzenie bezpłatne. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja.
Szkolenie na żywo z sesją pytań i odpowiedzi. Czwartek, 28 kwietnia, 12:00. Zarezerwujcie 40 minut i przygotujcie listę pytań do nas. Zapraszamy. Liczba miejsc ograniczona.