Newspoint, specjalizujący się w kompleksowym monitoringu mediów, udostępnił funkcjonalność eksportu danych, na podstawie których tworzone są wykresy i statystyki w Panelu. Funkcja ta ma na celu ułatwienie tworzenia własnych alertów ilościowych oraz wyciąganie danych do dedykowanych KPI.
W Panelu Newspoint użytkownik otrzymuje dostęp do wielu istotnych wykresów i statystyk związanych z publikacjami na dane słowa kluczowe. Wszystkie wykresy są dostępne do pobrania w postaci plików graficznych. Od tej pory możliwe jest nie tylko zapisywanie gotowych wykresów z Panelu, ale także statystyk, na podstawie których były one tworzone. Dane zostają wysłane w formacie *.xls na wskazany przez użytkownika adres e-mail.
Dzięki funkcji eksportu statystyk możliwe będzie tworzenie własnych wykresów w kolorystyce zgodnej z identyfikacją wizualną brandu, wstawianie danych do przygotowywanych prezentacji czy zestawień, archiwizacja danych oraz wyliczanie potrzebnych dla managementu czy zarządu wskaźników KPI.
Opcja eksportu statystyk znajduje się w module “Statystyki”. Po kliknięciu przycisku zostaniemy poproszeni o wpisanie maila, na który ma zostać wysłany plik z danymi.
Opcja eksportu statystyk jest włączona w czasie okresu testowego. Wszyscy zainteresowani monitoringiem mediów Newspoint i poznaniem jego szerokich funkcjonalności mogą przetestować Panel za darmo przez 7 dni.
Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.
Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.
Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.
W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.
W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...