Poradniki

Kompleksowy monitoring mediów

Z poradnika dowiesz się:

  • Jak działa monitoring mediów?
  • Jakie funkcjonalności posiadają narzędzia do monitoringu mediów?
  • Kto powinien korzystać z monitoringu mediów?
Kompleksowy monitoring mediów - poradnik

71%

firm uważa, że ​​monitorowanie mediów społecznościowych dostarcza im cennych informacji konsumenckich, którymi mogą dzielić się z innymi działami

63%

zespołów marketingowych uważa, że ​​monitorowanie wskaźników w mediach społecznościowych stanie się ważniejsze w nadchodzących latach

51%

marek korzysta z monitoringu mediów społecznościowych w ramach swoich działań marketingowych

45%

użytkowników mediów społecznościowych postrzegałoby markę bardziej pozytywnie, gdyby odpowiadała na negatywne komentarze w social media


W poradniku "Kompleksowy monitoring mediów" piszemy:

Newspoint

Jakie źródła monitoruje Newspoint

Newspoint

Jakie informacje zbieramy o każdym dokumencie

Newspoint

Jak filtrować dane

Newspoint

O ograniczeniach w zbieraniu danych

Newspoint

Jak ustawiać słowa kluczowe

Newspoint

Jak eksportować dane z narzędzia

Pobierz poradnik

Kompleksowy monitoring mediów

Newspoint

„Przy dzisiejszym tempie przyrostu informacji w mediach nie jest możliwe kontrolowanie przekazów przez pracowników jakiejkolwiek firmy. Konieczne jest wykorzystywanie narzędzi umożliwiających automatyczne monitorowanie i analizowanie informacji publikowanych w mediach w trybie ciągłym (24/7).”

Newspoint
Robert Stalmach CEO Newspoint